Toyota je prodala gotovo pola milijuna vozila u prvoj polovici 2020., najprodavaniji modeli su Yaris, Corolla i RAV 4

Toyota Motors Europe je prodala 424.862 vozila u prvoj polovici 2020., što je pad od 26,5%, ali je bolje od cjelokupnog tržišta koje je palo za 36%…

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila da je u prvoj polovici godine prodano 424.862 vozila Toyota i Lexus na tržištu koje je jako smanjeno uslijed globalne pandemije COVID-19. Ovi rezultati predstavljaju pad od 26,5% u odnosu na isto razdoblje 2019., ali je taj pad manji nego cjelokupno europsko tržište koje je palo za 36%. U istom razdoblju, tržišni udio Toyote i Lexusa je narastao za 0,8 postotnih bodova, na 6,1% zahvaljujući potražnji za hibridnim električnim vozilima ovih marki. Ukupni udio hibridnih vozila u prodaji TME-a ostaje na visokih 51%, odnosno 63% u zapadnoj Europi.

„U ovim okolnostima, Toyota i Lexus su dobro poslovali. Počinjemo pokretati stvari, ali naš apsolutni prioritet je, svo ovo vrijeme, bio zaštita zdravlja i sigurnosti naših zaposlenika i likvidnost naših maloprodajnih partnera.

Gledajući prema naprijed očekujemo da ukupna prodaja u 2020. dosegne najmanje 950.000 vozila, što je 13% manje nego 2019., na tržištu koje bi moglo pasti za 25%, pa trebamo održati naš trenutni rast tržišnog udjela kako bismo dosegnuli ovaj broj. Uživamo pogodnost naše široke palete hibridnih modela s malom emisijom CO2 te se veselimo predstavljanju novog Yarisa koji će se ponositi 4. generacijom hibridnog sustava.  Izmijenili smo naše planove za 2020. i krenuli ambicioznom stazom, ali shvaćamo da pred nama stoje brojne nepoznanice“, rekao je TME Izvršni potpredsjednik Matt Harrison.

Toyotini najprodavaniji modeli su: Yaris, Corolla HB, Touring Sports i Sedan te RAV4 su nosili oko pola ukupne prodaje marke, a to je 395.267, tijekom ovog razdoblja. Hibridna električna vozila su zastupljena s 50% u ukupnoj prodaji Toyote, dok u modelima Corolla Hatchback i Touring Sports te Toyota C-HR HEV ona nose više od 90%.

Prodaja Lexusa u prvih 6 mjeseci iznosi 29.595, što je pad od 27% u odnosu na prošlu godinu, ali je iznad razine tržišta, pri čemu hibridna električna vozila dominiraju prodaju ove marke na većini tržišta, posebno u segmentu SUV-ova, gdje RX, NX i UX predstavljaju 75% ukupne prodaje. Sveukupno, hibridna vozila nose 63% prodaje ove marke kroz prvih 6 mjeseci, pri tome 99% u zapadnoj Europi.


Komentari

loading...