• Najnovije
  • Aktualno
    • Novosti
    • Promet
      • Komentar
      • Patrola
  • Test
    • Noviteti
    • Vozili smo
    • Rabljeni
  • Servis
    • Doktor
    • Pravnik
    • Savjeti
    • Rabljeni
    • Tuning
  • Tehnika
    • Nove tehnologije
    • Inovativni automobili
    • Pogrešni izrazi
    • Dobro je znati
    • Bilo pa prošlo
  • Enciklopedija
  • Cocktail
    • Bizarnosti
  • Vremeplov
    • Danas
    • Najjači
    • Obljetnice
    • Povijest
    • Ugasle marke
    • Uspješni automobili
    • Zašto su propali?
Pretraživanje
Otvoreno logo Otvoreno logo Autoportal.hr
  • Najnovije
  • Aktualno
    • Novosti
    • Promet
      • Komentar
      • Patrola
  • Test
    • Noviteti
    • Vozili smo
    • Rabljeni
  • Servis
    • Doktor
    • Pravnik
    • Savjeti
    • Rabljeni
    • Tuning
  • Tehnika
    • Nove tehnologije
    • Inovativni automobili
    • Pogrešni izrazi
    • Dobro je znati
    • Bilo pa prošlo
  • Enciklopedija
  • Cocktail
    • Bizarnosti
  • Vremeplov
    • Danas
    • Najjači
    • Obljetnice
    • Povijest
    • Ugasle marke
    • Uspješni automobili
    • Zašto su propali?
Naslovnica Aktualno Toyota predstavila svoj novi vizualni identitet, uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

Toyota predstavila svoj novi vizualni identitet, uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

Objavio
Juraj Kamber Grahovac
-
20/07/2020

Toyota predstavlja novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke…

Upravo taj potez označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću s ovom markom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet pokreće jednostavnost te je oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama.  Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila” izjavio je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka TME.

 

Share
Facebook
WhatsApp
Email
Print
Viber

    Komentari

    Juraj Kamber

    VEZANI ČLANCIVIŠE OD AUTORA

    CLA 45 S U ZAGREBU

    Mercedes-AMG CLA 45 S sa paprenih 421 KS uskoro će žariti i paliti hrvatskim cestama

    NADMAŠILI I JUKE

    Nissan Ariya, ponosni nositelj najbolje aerodinamike unutar SUV postave marke

    IMAJU UKUSA!

    Ženski automobil 2021. godine, ovo je 9 najboljih modela!



    Najnoviji članci

    VOZILI SMO

    Opel Crossland 1.2 Turbo GS Line+, osvježen i lijepo skrojen crossover...

    CLA 45 S U ZAGREBU

    Mercedes-AMG CLA 45 S sa paprenih 421 KS uskoro će žariti...

    NADMAŠILI I JUKE

    Nissan Ariya, ponosni nositelj najbolje aerodinamike unutar SUV postave marke

    IMAJU UKUSA!

    Ženski automobil 2021. godine, ovo je 9 najboljih modela!

    DOBRO JE ZNATI

    Ne troši ni kap motornog ulja? Kakva zabluda!

    Učitaj više

    © Autoportal.hr 2020

    Pratite nas
    • Impressum
    • Uvjeti korištenja
    • Marketing
    Autoportal.hr koristi kolačiće (cookie) za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica slažete se s korištenjem kolačića i dajete privolu za prikupljanje osobnih podataka (Više informacija).