Francuski start-up Hyliko planira integrirati 2. generaciju modula vodikovih gorivih ćelija, koje potpisuje Toyota, u teške kamione za svoju ponudu flote s nultim emisijama.
Ova suradnja u sektoru kamiona dodatno proširuje Toyotin portfelj partnerstava gdje pruža svoju tehnologiju gorivih ćelija za vodikova rješenja u različitim sektorima uključujući vlakove, autobuse, generatore i razne pomorske aplikacije.
Toyota poslovanje s gorivim ćelijama nastoji proširiti na širi sektor komercijalnih vozila kao sredstvo za ubrzavanje rasta mobilnosti vodika bez emisija. Konkretno, veliku perspektivu vidi u kamionima, koji su odgovorni za 77% ukupnog tereta koji se prevozi europskim cestama. Dok manja masa vodikovih sustava omogućuje veću nosivost, brzo punjenje vodikom također je bitno za teški komercijalni transport s visokom iskorištenošću. Obrasci korištenja komercijalnih kamiona i njihova potražnja za većim količinama vodika pozicioniraju ih kao ključne sudionike u razvoju održive infrastrukture. Globalno, Toyota već radi s brojnim partnerima za kamione na integraciji tehnologije gorivih ćelija u prijevoz teških tereta.
Projekt ZANZEFF “Shore to Store” u SAD-u, koji je započeo još 2019., nedavno je dokazao da električni kamioni s gorivim ćelijama mogu parirati dizelskim performansama i pružiti alternativu bez emisija spremnu za komercijalnu upotrebu.