U lipnju 2020., prema podacima agencije Promocija Plus, na hrvatskom je tržištu je registrirano 4150 novih automobila, 49,6 posto manje nego u istom razdoblju 2019. Najprodavaniji je Renault Clio
Posljedica je to velike krize izazvane pandemijom Covid-19. Pad je ipak nešto blaži nego u svibnju i travnju, kad je pad bio 76,2 i 87 posto. Za utjehu je podatak da je 4150 registriranih novih vozila 91 posto više (dakle gotovo dvostruko) nego u travnju.
U prvih šest mjeseci registrirano je 17.436 novih vozila, u usporedbi s 38.156 u 2019., dakle pad, izazvan pandemijom Covid-19 te svime što je ona prouzročila (pad gospodarskih aktivnosti, turizma, nabavki za rent-a-car…) je 54,3 posto.
Na mjesečnoj je razini na prvo je mjesto poskočio Renault sa 668 registriranih novih i tržišnim udjelom 16,1 posto. Drugi je Volkswagen s 575 (13,86 posto), treća Škoda s 470 (11,33 posto), četvrta Dacia 350 (8,43 posto) i peta Kia 256 (6,17 posto).
Slijede Suzuki 191 (4,6 posto), Mercedes-Benz (164, 3,95 posto), Peugeot (164, 3,95 posto), Toyota (162, 3,9 posto), Hyundai 137 (3,30 posto), Audi 131 (3,16). Među premium brendovima je u lipnju BMW treći (iza Mercedes-Benza i Audija) sa 101 (2,43 posto).
Na polugodišnjoj razini, dakle po registracijama u prvih šest mjeseci, uvjerljivo vode Volkswagen 2766 (15,86 posto) i Škoda 2429 (13,93 posto). Treći je Renault 1580 (9,06 posto), četvrta Dacia 1142 (6,55 posto) i peta Kia 957 (5,49 posto).
U lipnju je najuspješniji model, bestseller, bio Renault Clio (411), drugi Volkswagen Polo (199), treći Dacia Sandero (182), četvrti Renault Captur (174), peta Škoda Octavia (161), šesti Kia Stonic (150), sedma Dacia Duster (149), osmi Fiat 500 (89), deveti Volkswagen Golf (78), Škoda Scala 74….
Na polugodišnjoj razini redoslijed je Škoda Octavia (1089), Renault Clio (738), Dacia Sandero (561), Kia Stonic (494), Volkswagen Golf (493)…
Udio automobile s benzinskim pogonom je 57,9 posto, s dizelskim 34,6 posto, hibrida 5,9 posto, LPG 1,0 posto i električnih 0,6 posto.
Izvor: Promocija Plus