AUTOMOBILSKO TRŽIŠTE

U rujnu registrirano 3397 novih automobila, 22,5 posto više nego u lanjskom, Volkswagen najuspješnija marka, Škoda Octavia najprodavaniji model 

Prema izvješću agencije Promocija Plus, u prvih devet mjeseci 2022. na našem je tržištu registrirano 35.542 novih osobnih automobila, 4,7 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine (37.392)

Tijekom rujna 2022. registrirano je 3397 novih automobila, neznatno više nego u kolovozu (3320), ali osjetno manje nego u srpnju (5390), najuspješnijem mjesecu ove godine.

Najbolji rujanski rezultat, tradicionalno, ostvario je Volkswagen, s 444 registrirana nova automobila i tržišnim udjelom od 13,07 posto. Druga je, također već tradicionalno, Škoda (426, 12,54 posto). Dakle, Volkswagen i Škoda u rujnu su pokrili više od četvrtine (25,61 posto) hrvatskog tržišta!

Treći je bio Renault (268, 7,89 posto), četvrti Opel (233, 6,86 posto), peta Dacia (214, 6,30 posto ), šesta Toyota (201, 5,92 posto), sedmi Suzuki (197, 5,80 posto), osmi Hyundai (196, 5,77 posto), deveta Kia (160, 4,71 posto), deseti Peugeot (137, 4,03 posto).

Među premium brendovima najuspješniji je bio Mercedes-Benz (117), drugi je Audi (113) i treći BMW (81). Zanimljivo, registrirano je 109 modela Tesla.

Na godišnjoj razini najuspješniji brendovi na hrvatskom tržištu su: Volkswagen (4113, 11,54 posto), Škoda (3434, 9,63 posto), Opel (3137, 8,80 posto), Kia (2956, 8,29 posto) i Dacia (2790, 7,83 posto)

U rujnu su najuspješniji modeli bili Škoda Octavia (232), Opel Crossland (107), Toyota Yaris (98), Renault Clio (97), Dacia Duster (96), Hyundai Tucson, Dacia Sandero (95), Suzuki SX4 (86).
Na razini godine poredak modela je Škoda Octavia (1588), Dacia Duster (1330), Opel Crossland (1236), Dacia Sandero (1097), Kia Stonic (923).

Računajući svih devet mjeseci ove godine, najviše registriranih novih automobila bilo je na benzin (53,3 posto), na drugom mjestu su hibridi (20,1 posto), što je povijesni rezultat te su dizelaši pali na treće mjesto (19,5 posto). Benzinaca na napajanje plinom (LPG) bilo je 4,4 posto, a udio električnih vozila dosegao je 2,7 posto.

Autor