AUTOMOBILSKO TRŽIŠTE

U veljači registrirano 2910 novih automobila, 15,4 posto manje nego u lanjskom, Škoda najuspješnija marka, Octavia bestseller

Start godine ne obećava, u prva dva mjeseca registrirano je 5881 novih vozila, 7,3 posto manje nego lani, pa se pad, nažalost, pojačava – nakon Covida, rat u Ukrajini, uh…

Kad pritisne kriza, a sada je na djelu, nažalost, negativno kumulativno djelovanje (tržište je najprije poharala Covid kriza, a sad je došao rat u Ukrajini), kupci se okreću tradicionalno “pouzdanim” brendovima. Pad tržišta se pojačava, gorivo ide na 14 kuna i tko zna što donose sljedeći mjeseci…

Prva dva mjesta u siječnju i veljače zauzimaju Škoda i Volkswagen, ta dva brenda pokrivaju gotovočetvrtinu tržišta. Nije čudno da su na sljedeća tri mjesta brendovi poznati po visokoj kvaliteti i pouzdanosti (Kia, Hyundai i Toyota), potom novi hit-brend Dacia. Potom Renault, Opel, Ford… Tradicionalno najjači premium brend je Audi…

Po vrsti pogona, nastavlja se trend porasta popularnosti benzinskih (većinom turbobenzinskih), koje je biralo 51,2 posto kupaca, udio dizelaša pao je na 21,5 posto te su se s njima po prvi put praktički izjednačeni hibridi, s 21,1 posto, (turbo)benzinaca s plinskim pogonom 3,5 posto, a udio električnih automobila dogurao je do 2,7 posto…

Ovo je tablica po svim brendovima u prva dva mjeseca 2022.:

Prodaja po modelima automobila:

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj