U veljači registrirano 3439 novih automobila, 4,2 posto manje nego u lanjskom, Volkswagen najuspješnija marka, Octavia bestseller

U prva dva mjeseca 2021. na našem je tržištu registrirano 6354 novih osobnih vozila, 13 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine (7303), najuspješnija je marka Volkswagen (1187, 18,68 posto), najuspješniji model Octavia (372). Već tradicionalno…

Izvor: Promocija Plus

Tijekom veljače u Hrvatskoj je registrirano Hrvatskoj je registrirano 3439 novih automobila, 18 posto više nego u siječnju (2915). Ukupno je u 2021. registrirano 6354 novih automobila, 13 posto manje nego u istom razdoblju 2020. S obzirom na to da korona-kriza tada još nije bila počela, ovogodišnjim rezultatom možemo biti zadovoljni.

Najbolji rezultat u veljači, tradicionalno, ostvario je Volkswagen, s 538 registrirana novih automobila i tržišnim udjelom od 15,64 posto. Druga je, također već tradicionalno, Škoda (451, 13,11 posto). Dakle, Volkswagen i Škoda u veljači pokrili su više od četvrtine hrvatskog tržišta (28,75 posto). To je ipak manje od rekordnog tržišnog udjela u listopadu, kad je njihov udio bio gotovo trećinski (32,69 posto)!

Treći, kao i u siječnju, je Fiat (236, 6,86 posto), četvrti Hyundai (234, 6,80 posto), peti Renault (211, 6,14 posto), šesta Dacia (200, 5,82 posto), sedma Kia (192, 5,58 posto), a osmi Suzuki (162, 4,71 posto), deveti Peugeot (149, 4,33 posto), deseta Toyota (143, 4,16 posto), jedanaesti Seat (126, 3,66 posto), dvanaesti Opel (103, 3,00 posto).
Najuspješniji premium brend u veljači bio je BMW (83), ispred Mercedes-Benza (82) i Audija (73)

Među modelima tradicionalno, najuspješniji model bila je Škoda Octavia (227), druga Fiat Panda (215), treći Volkswagen T-Roc (150), četvrti Dacia Duster (138), peti Hyundai Tucson (126), šesti Renault Clio (121), sedmi Volkswagen T-Cross (118, osmi Volkswagen Tiguan (106)…

Udio automobila s benzinskim motorom, na razini godine, je 51,5 posto, dizelaša 31,3 posto, hibrida 13,1 posto, benzinaca s plinskim pogonom (LPG) 3,0 posto i električnih 1,2 posto.

Nelogičnost nekih rezultata (visok plasman marki i modela koje praktički ne viđamo na cestama, pokazuje da je svaki četvrti automobil završio u reeksportu, nakon jednodnevne registracije u izvoz idu kao ‘rabljeni’.

Komentari