PASSAT NA KVADRAT

Volkswagen Arteon (2021.): veliki ‘facelift’ donio verziju Shooting Brake i R izvedbu od 320 KS!

Jedan model, dvije verzije: Volkswagen je predstavio facelift prekrasnog coupea na bazi modela Passat, koji stiže i kao Volkswagen Arteon Shooting Brake…

Volkswagen Arteon, zasigurno najatraktivniji model iz Wolfsburga, predstavio nam se 2017., kada je zamijenio Volkswagen Passat CC.

Ovaj model koji smo tako imali prilike upoznati u atraktivnoj coupe silueti, od sada će nuditi i nešto funkcionalniju, Shooting Brake inačicu.

Osvježeni Volkswagen Arteon postao je atraktivniji, posebice sprijeda i straga te sad izgleda wow. Naprijed je vidljiva nova maska, drugačiji LED potpisi, te blage promjene na braniku. Redizajn izvedba nudi i nove kotače, u veličini od 18 do 20 cola.

Pogled na interijer, očekivano donosi novo doba i digitalizaciju. Pogled vozača je digitalni instrumentalni brzinomjer veličine 10,25 inča. Dok infotainment ima dijagonalu od 8 inča u slabije opremljenim modelima, dok u doplati stiže 9 inča. Također, Volkswagen Arteon je dobio i novi multifunkcionalni upravljač. Onaj iz aktualne serije još uvijek nam se više dopada…

No, mnogi će dovesti u pitanje smisao nove inačice, kada usporede kapacitet prtljažnika. Službeni podaci otkrivaju kako je zapremina prtljažnika kod Shooting Brake veća samo 2 litre!

Volkswagen Arteon Shooting Brake ima 565, u odnosu na 563 litre koliko nudi standardni. No, Nijemci ističu kako je ta sličnost samo zbog sistema mjerenja, jer je upotrebljivost prtljažnika mnogo veća. Polaganjem sjedala, coupe je na 1557 litara, dok je SB verzija na 1632 litre.

Njemačka marka odmah je iznenadila javnost otkrivanjem sportske R verzije. Ono, što su mnogi do sada baš zamjerali Volkswagenu, jer su ovaj model do danas ‘zakidali’ za nešto malo još ekstremnije.

Volkswagen Arteon R očekuje se tek iduće godine, a prema prvim informacijama trebao bi razvijati 320 KS! Tu snagu dobivat će iz turbobenzinca 2.0 TSI, koji će je prenositi na sve kotače putem automatskog mjenjača DSG7 i pogona 4×4. Volkswagen je također potvrdio kako će R varijante imati i sistem reguliranja momenta na kotače.

Veliki, iako poznat novitet iz Volkswagen Group bit će i dostupni plug-in hibrid verziji. Tako će Arteon od sada voziti po uzoru na Passat GTE. Podsjetimo, taj hibridni sklop kombinira turbobenzinca 1.4 TSI i elektromotor što omogućava ukupnu snagu od 218 KS. Vozeći se samo na bateriju, ovaj će Volkswagen Arteon prijeći do 50 km na struju bez kapi potrošnje benzina.

Ponudu motora čine benzinski i dizel motori, čiji će raspon snage kod benzinaca biti od 190 KS do 280 KS, dok je kod dizelaša raspon snaga od 150 do 200 KS.

Vrijedi istaknuti kako Volkswagen navodi i novosti u sistemu filtracije ispušnih plinova, a to znači i do 80% nižu emisiju dušikovih oksida.

Zanimljivo je još primijetit, kako Volkswagen Arteon nema mild-hibrida u svojoj ponudi. Razvojni tim to opravdava činjenicom da ovaj model vozi na “staroj” MQB platformi, a isto tako navode kako je sad u ponudi plug-in hibrid.

Novi Volkswagen Arteon stiže u prodajne salone na jesen. Početna cijena za standardnu inačicu u Njemačkoj biti će 44.500 eura. Probajte ostati imuni na ovaj dizajn…

foto: Volkswagen

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo