Volkswagen Caddy (2020.): višebojac na bazi Golfa 8, nova mjera za dostavnjake C-segmenta

Volkswagen Caddy četvrte generacije u standardnoj (450 cm) i Maxi verziji (485 cm) pokretat će se turbodizelašem 2.0 TDI sa 75, 102 i 122 KS i turbobenzincem 1.5 TSI sa 116 KS s prednjim i 4×4 pogonom (4Motion)…

Volkswagen Caddy je jedna od uspješnica koncerna iz Wolfsburga. Dobro se sjetiti, prvi model (1979.) bio je funkcionalan i simpatičan pickup na bazi modela Golf I u tvornici TAS Sarajevo.

Drugi (1995.) bio je napravljen na bazi Volkswagen Pola treće generacije, a još uvijek aktualni model treće generacije predstavljen je već daleke 2003., na koncepciji modela Volkswagen Golf V. S tim je modelom uveden funkcionalna izvedba s bočnim kliznim vratima, rastegnuta verzija Maxi, a 2018. došla je i crossoverska izvedenica Caddy Alltrack.

Volkswagen Caddy četvrte generacije napravljen na mehanici i platformi nedavno predstavljenog modela Volkswagen Golf 8 i to je prvi put da Caddy koristi modularnu koncernsku platformu MQB

Izveden iz nedavno uvedenog modela Volkswagen Golf 8, premda 24 posto čvršći i postojaniji (zaslugom povećanog udjela čelika visoke čvrstoće (premda je i dosadašnji bio pojam čvrstoće), masa će mu biti smanjena za 80 do 90 kg. To će doprinijeti poboljšanju voznih svojstava i smanjenju potrošnje.

Straga će i dalje biti kruti most (za prednji pogon to je OK – tu su koncepciju koristili prvi Audi 80, prvi Passat, Renault 18…), a za MPV vozilo je najbolje rješenje. Ali umjesto lisnatih bit će uvojne opruge i uzdužne vodilice.

Blago će porastu dimenzije pa će nuditi više komfora i prostranosti. U osnovnoj će verziji dužina porasti s 441 na 450 cm, uz međuosni razmak povećan s 269 na 276 cm. Verzija Maxi bit će rastegnuta na 585 cm uz međuosni razmak od 297 cm te će nuditi sedam sjedala.

Tko se još sjeća afere Dieselgate? Glavni će motor biti novi turbodizlaš 2.0 TDI sa 75, 102 i 122 KS, a nudit će se i turbobenzinac 1.5 TSI sa 116 KS, a na razvijenijim EU tržištima i u verziji na zemni plin, sa 130 KS.

Povećanju učinkovitosti pomoći će blago-hibridna 48-voltna tehnologija. Osnovne će verzije biti s prednjim pogonom, a snažnije s 4×4 pogonom (4Motion). Uz ručni 6-stupanjski mjenjač, u ponudi će biti i automatski DSG7. Na tržištu se očekuje u listopadu 2020.


Komentari

loading...