Volkswagen Golf 8 GTI Clubsport (2021.), 300 KS i prednji pogon, za istinske ljubitelje oktana

Volkswagen je upravo predstavio Golf 8 GTI Clubsport koji razvija 300 KS i 400 Nm iz dobro nam poznatog 2.0 TSI motora…

Volkswagen Golf GTI Clubsport upravo je ugledao svjetlo dana. Inženjeri iz Wolfsburga su se i ovaj put pobrinuli da Clubsport inačica ima najbolje od najboljeg u obliku poboljšanja motora, kočnica ovjesa i upravljanja kako bi stvorili vozilo koje je još uzbudljivije za vožnju.

Ispod poklopca motora nalazi se dobro poznati 2.0 TSI turbobenzinac koji razvija 300 KS i 400 Nm. Za usporedbu, standardni GTI proizvodi 245 KS i 370 Nm. Clubsport dolazi isključivo sa sedmerostupanjskim automatskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom, a ubrzanje do ‘stotke’ traje 5,9 sekundi.

Clubsport ima nadograđeni Vehicle Dynamics Manager sustav koji sada integrira kontrolu prednjeg diferencijala s promjenjivim zaključavanjem u sustav, uz opcijski adaptivni ovjes. Volkswagen tvrdi da to omogućuje vozilu brže reagiranje čak i na male korekcije za volanom, a istovremeno uklanja podupravljanje koje je prisutno u ‘high performance’ vozilima s prednjim pogonom.

Clubsportov ovjes je 15 mm niži od standardnog GTI-a, a tu je i progresivni servo upravljač što će svakako cijeniti svi vozači željni dinamičnije vožnje. Ako planirate voziti Clubsport na Nürburgring Nordschleife, onda je tu poseban način vožnje pod nazivom Special koji je posebno namijenjen za ‘Zeleni pakao’, a uključuje mekše postavke ovjesa od Sport modusa vožnje jer kultni Ring na nekim dijelovima ima valovitu površinu koja je nelagodna za tvrđi ovjes.

Što se estetskih promjena tiče, Clubsport se od ‘običnog’ GTI modela razlikuje prema prednjem braniku sa saćastim otvorima za zrak, 18″ kotačima (uz doplatu su tu 19″). Tu je i crni stražnji krovni spojler, sportski ispušni sustav, ali i crveni kontrastni šavovi u unutrašnjosti koja je ostala nepromijenjena. Cijena će biti poznata uskoro.

 


Komentari

loading...