Volkswagen Golf 8 GTI TCR (2020.): Osmica nasvirana na 300 KS, za 5 sekundi do stotke i 280 km/h

Nakon što je predstavljen Volkswagen Golf 8 GTI s 245 KS, stiže nova Top Gun Osmice, s 300 KS, ali to nije kraj…

Najavili smo da stiže ‘plus’ verzija modela Volkswagen Golf 8 GTI, koji je nedavni predstavljen s 245 KS. U Wolfsburgu dižu letvicu te novi zakon među kompaktima dolazi u verziji s 300 KS.

Niša čudno, pa toliko je već imao Volkswagen Golf R, najsnažnija izvedba Sedmice. Da, ali taj je model dolazio s pogonom 4×4, odnosno 4 Motion. Integralni pogon donosi prednosti zbog boljeg prianjanja i raspodjele vučne sile na sva četiri kotača (benefit za upravljivost).

Ali zbog povećanja mehaničkih otpora i mase povećava se potrošnja goriva i emisija CO2, a malo i kastriraju performanse pri većim brzinama. Zbog toga je najavljen Volkswagen Golf 8 GTR, koji će 300 KS, iz turbobenzinca s direktnim ubrizgavanjem 2.0 TSI usmjeravati samo na prednje kotače.

Stabilnost će osigurati 25 mm sniženo podvozje i 19-colni aluminijski naplaci s gumama 235/35, a stražnjim krovni spojler poboljšat će aerodinamiku i prianjanje stražnjih kotača pri velikim brzinama…

Dobar nadomjestak za 4×4 bit će mehanički samokočni prednji diferencijal Torsen. Sve oni što će pružati novi Volkswagen Golf 8 GTI ovdje će svirati za tercu više note.

Do stotke će ubrzavati za okruglo pet sekundi, a najveća brzina će u osnovnoj verziji biti 250 km/h. Uz doplatu bit će dostupna i verzija s ‘špicom’ od 280 km/h.

A kome takav Über-Golf, koji se očekuje početkom 2021., neće biti dovoljan, za kraj sljedeće godine priprema se i ‘Golf na kvadrat’ s 333 KS i pogonom 4×4

Dvije stražnje ispušne cijevi nisu ‘fake’ prioritet je bio postizanje najveće dinamičnosti uz najnižu potrošnju te će Volkswagen Golf 8 GDI TCR biti i vatreni obiteljski automobil…

Foto: CarPix, Autozeitung.de


Komentari

loading...