VELIKE BROJKE, ALI IPAK PAD

Volkswagen grupa pokazala moć i u 2020., e-ofenziva odlično krenula

Volkswagen grupa predala je 9.305.400 vozila kupcima širom svijeta u 2020. godini…

Iako se ovdje priča o ogromnoj brojci, ona je ipak u padu (15,2%) na godišnjoj razini zbog Covid-19. U prosincu su isporuke pale za samo 3,2% u odnosu na isti mjesec prethodne godine, dok su u četvrtom tromjesečju ukupno pale za 5,7%. To je značilo da je Grupa neznatno proširila svoj globalni tržišni udio u putničkim automobilima 2020. godine usred tržišta u krizi. Unatoč pandemiji Covid-19, e-ofenziva Grupe s velikim brojem novih modela naišla je na veliko zanimanje kupaca u godini koja je sada završila i rezultirala isporukama približno 231.600 potpuno električnih vozila. To je čak tri puta veća brojka od isporučenih automobila u 2019. Plug-in hibridi također su bili vrlo popularni među kupcima, koji su kupili 190.500 primjeraka (rast od 175%).

“Pandemija Covid-19 svima je 2020. napravila izazovnom”, rekao je dr. Christian Dahlheim, voditelj prodaje Volkswagen koncerna.

“Volkswagen grupa se dobro pokazala u ovom okruženju i ojačala svoju tržišnu poziciju. Posebno smo zadovoljni što smo u e-ofanzivi i napravili veliki korak naprijed u provedbi strategije Zajedno 2025+. Nastavljamo elektirčnu ofenzivu i ove godine.”

Top 5 potpuno električnih modela iz Volkswagen grupe:
Volkswagen ID.3 – 56.500 vozila
Audi e-tron 47.300 vozila
Volkswagen e-Golf 41.300 vozila
Volkswagen e-up! 22.200 vozila
Porsche Taycan 20.000 vozila

Top 5 plug-in hibridnih modela iz Volkswagen grupe:
Volkswagen Passat 27.200 vozila
Audi Q5 23.500 vozila
Porsche Cayenne 21.500 vozila
ŠKODA Superb 16.400 vozila
Volkswagen Golf 15.200 vozila

Isporuke u regijama tijekom 2020.:

Ukupno je u Europi isporučeno 3.616.900 vozila (-20,5%), a tržišni udio osobnih automobila značajno je proširen. U zapadnoj Europi 2.939.900 kupaca posjedovalo je vozilo marke Group (-21,6%). Na Starom kontinentu su bila vrlo popularna električna vozila s baterijama i priključni hibridi, koji su činili 10,5% isporuka Grupe u zapadnoj Europi (2019: 1,9 posto). Potražnja za električnim modelima bila je još jača u Njemačkoj, domaćem tržištu Grupe, gdje su električna vozila činila 11,6% isporuka Grupe (2019., samo 1,5%).

Isporuke u srednjoj i istočnoj Europi smanjile su se za 15,6 posto, na 677.000 jedinica.

U Sjevernoj Americi 785.800 kupaca isporučilo je novo vozilo marke Grope, 17,4% manje nego prethodne godine. Isporuke u SAD-u zabilježile su nešto blaži pad od 12,1% na 574.800 jedinica.

U Južnoj Americi Grupa je uspjela značajno proširiti svoj tržišni udio. Ukupno je kupcima isporučeno 489.700 vozila, što predstavlja pad od 19,5% u odnosu na 2019.

U Brazilu, najvećem tržištu u regiji, isporuke su pale za 19,7 posto, na 377.600 jedinica.

Azijsko-pacifička regija najbrže se oporavila od utjecaja pandemije Covid-19. Ovdje je Volkswagen grupa zabilježila pad isporuka za 9,1%, na 4.122.200 jedinica. U Kini, najvećem pojedinačnom tržištu Grupe, isporuke su smanjene za 9,1%, s prodanih 3.849.000 vozila.

foto: VW

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin