OPSEŽNE NOVOSTI

Volkswagen ID.4 i ID.5 dobili novi pogonski sustav, domet do 556 km!

Volkswagen ID.4 i ID.5 od sada će se nuditi s potpuno novom generacijom infotainment sustava i softvera

Novosti u Volkswagen ID. sektoru. Osim ‘gadget dorada’, izvedbe Pro i GTX verzije će imati novi pogonski sustav. Pogon visoke učinkovitosti predstavljen po prvi put za veliki ID.7 nudi znatno više snage zajedno sa smanjenom potrošnjom energije. Kombinirani WLTP domet ID.4 kao svestranog električnog SUV-a povećan je na do 550 kilometara (WLTP) zahvaljujući novom električnom pogonu. Prostrani ID.5 SUV coupé imat će domet do 556 kilometara (WLTP) s jednim punjenjem baterije. Volkswagen nudi optimizirane modele po istim osnovnim cijenama kao i njihovi prethodnici. Omjer cijene i performansi ID.4 i ID.5 tako je značajno poboljšan.

Imelda Labbé, članica Upravnog odbora marke Volkswagen s odgovornošću za prodaju, marketing i postprodaju, najavila je novosti prepuna entuzijazma: “Naši kupci mogu očekivati iznimne tehničke performanse s novim ID.4 i novim ID.5. Softver i infotainment vrhunski su. Osim toga, tu su i opsežni sustavi pomoći koji ne ostavljaju ništa nepoželjnim. Daljnji poboljšani modeli ID.4 i ID.5 na vrhu su segmenta sa svojim novim tehnologijama i priznatom ravnotežom vožnje, udobnosti i prostranosti.”

Najvažnija značajka nove tehnologije u svim modelima ID.4 i ID.5 s litij-ionskom baterijom od 77 kWh (neto) je visokoučinkoviti pogon. Zahvaljujući novom električnom pogonskom motoru na stražnjoj osovini i bateriji nove generacije, moguće je smanjiti potrošnju energije uz istovremeno povećanje snage. Električni pogonski motor sa 210 kW (286 KS) sada se koristi u modelima ID.4 Pro i ID.5 Pro sa stražnjim pogonom – to odgovara 60 kW više snage nego u prethodnicima. Isporuka snage je dinamičnija u svakoj situaciji jer je okretni moment pogonskog motora od 210 kW skočio s 310 na 545 Nm. Dodatnih 235 Nm odgovara oko 75 posto većem okretnom momentu. S novim stražnjim električnim pogonskim motorom i dodatnim pogonskim motorom na prednjoj osovini, ID.4 Pro 4MOTION s pogonom na sve kotače razvija snagu sustava od 210 kW (286 KS) – povećanje od 15 kW (21 PS).

Osim vozačkih promjena, Volkswagen je značajno unaprijedio pejzaž kokpita ID.4 i ID.5. Fokus je ovdje bio na intuitivnom radu. S obzirom na to, obje linije proizvoda dobile su potpuno novi softver najnovije generacije koji je puno brži i nudi više funkcija. Osim toga, oba modela opremljena su novim standardnim infotainment sustavom s dijagonalom ekrana koja je povećana na 32,8 centimetara (12,9 inča). Infotainment sustav impresionira potpuno novom strukturom izbornika, dok su digitalni kokpit (digitalni instrumenti kao standard) i opcijski head-up zaslon proširene stvarnosti poboljšani.

Klizači na dodir za klima uređaj i kontrolu glasnoće sada su osvijetljeni, a novi je i višenamjenski upravljač s novom logikom upravljanja. Nadalje, Volkswagen je uklonio i odvojio birač načina vožnje od kućišta digitalnog kokpita i dizajnirao ga kao prekidač na stupu upravljača – kao u ID.7. Ovo stvara prostor za veći zaslon infotainmenta. Rad s ID.4 i ID.5 olakšan je novim glasovnim asistentom IDA, koji preciznije nego u prošlosti reagira na prirodne glasovne naredbe i nudi nove funkcije uključujući informacije o vremenu u oblaku i status sportskih događaja ili dionica tržišne cijene, koje se mogu dobiti putem IDA-e. Volkswagen također nudi novi vrhunski zvučni sustav Harman Kardon s 480 W glazbenog izlaza i 10 zvučnika (uključujući središnji zvučnik i subwoofer) kao opciju za oba modela.

GTX modeli za 5,4 sekunde hvata 100 km/h. Osobito sportski i također s pogonom na sva četiri kotača, vodeći modeli ID.4 GTX i ID.5 GTX u budućnosti će isporučivati snagu sustava od 250 kW (340 KS), što je ekvivalentno povećanju od 30 kW (41 KS). Povezano poboljšanje dinamičkih karakteristika jasno je vidljivo. Dobar pokazatelj toga je sprint od 0 do 100 km/h. S vremenom od 5,4 sekunde, GTX modeli sada su jasno nadmašili granicu od šest sekundi. Kao i prije, ID.4 GTX i ID.5 GTX elektronički su ograničeni na najveću brzinu od 180 km/h. Kako bi odgovarala GTX modelima, najveća brzina Pro modela sada je također povećana na 180 km/h (ranije 160 km/h). Pogon osnovnog modela ID.4 ostaje nepromijenjen: ID.4 Pure ima maksimalnu brzinu od 160 km/h sa svojim motorom od 125 kW (170 KS).

Osvježene modele očekujemo u salonima već početkom prosinca.

Autor

Preporučeni sadržaj