Volkswagen se sprema odreći još jedne marke, Lamborghini ide u prodaju?

Nakon glasina kako će Rimac preuzeti Bugatti, sada se još jedna marka unutar koncerna spominje u kontekstu promjene vlasnika…

Razvoj novih tehnologija traži sve veće investicije. Svjesni su toga i u Volkswagen grupi, pa uvode reda u vlastitom dvorištu. Barem ako je vjerovati glasinama.

Električna mobilnost i njen razvoj nisu ni malo jeftini. Stoga je realno očekivati, kako bi marke s najmanjim obujmom prodaje mogle na bubanj. Tako će Volkswagen grupa krajem godine odlučiti što i kako dalje, prije svega isplati se živjeti uz čuvena imena poput marki – Lamborghini, Bugatti i Ducati. Proizvođač automobila razmatra svoje marke i proizvode kako se tvrtka transformira, a proizvodnja električnih vozila uz udvostručavanje vrijednosti tvrtke je prioritet.

Te opcije uključuju tehnološka partnerstva ili neki oblik reorganizacije i prodaju marki. Ponovno razmatranje odvija se jer Volkswagen želi iskoristiti svoje resurse ne samo za masovnu proizvodnju električnih vozila, već i za razvoj autonomnih vozila, povezanih automobila i drugih budućih tehnologija.

Proizvodnja električnih vozila je skup pothvat, zbog čega se neki ljudi u VW-u pitaju isplati li se razvijati električne pogone za marke koje su se proslavile motorima s unutarnjim izgaranjem. Nagađanja o planovima Volkswagen Grupe za svoje premium marke nisu nova. Prošle godine već su se pojavile informacije, kako je u planu prodaja dviju možda i najprestižniji marki u koncernu – Lamborghini i Bentley do 2030. godine.

U rujnu su se pojavile vijesti da je VW pristao prodati Bugatti hrvatskom proizvođaču električnih automobila tvrtki Rimac. Međutim, i s prodajom VW grupa ne bi u potpunosti izgubila kontrolu nad Bugattijem jer Porsche drži 15,5% udjela u Rimcu. Koncern poput Volkswagena očigledno ne želi sudjelovati u tranziciji supersportskih marki iz benzinskih u električna vozila.


Komentari

loading...