Volkswagen je završio restauraciju jednog posebnog kombija T1, polu gusjeničar “Half-track Fox” koji je konstruiran sredinom 1960-ih dugo je čekao obnovu...
Volkswagen T1 u verziji “Half-track Fox” život je počeo kao Volkswagen T1 iz 1962., s 4-cilindarskim zrakom hlađenim bokser-motorom obujma 1192 ccm i snage 34 KS, koji mu je omogućavao najveću brzinu od 95 km/h.
Došao jeu ruke austrijskog mehaničara Kurta Kretznera, koji ga je modificirao za vožnju u Alpama. Kretznerov cilj bio je proizvesti kombi koji bi se mogao lako nositi s teškim terenima na planinskim obroncima, a da pritom bude jednostavan u vožnji.
Aluminijske gusjenice s gumenim blokovima postavljene su na dvije osovine na stražnje kotače od 13 inča. To je omogućilo dobru vožnju naprijed na snijegu i blatu. U međuvremenu, dvije osovine sprijeda opremljene su dvostrukim kotačima od 14 inča i omogućile su vozilu da ima okretnost konvencionalnog kombija. Half-track Fox zadržao je standardni motor.
Dvije osovine s gusjenicama opremljene izravnim pogonom stražnjeg zupčanika, preko diferencijala sa zatvaračem. Mogao je postići brzinu od 35 km/h. Izvorno je Kretzner imao velike planove, ali dovršio je samo dva primjerka.
Krajem 2018. jedini preživjeli Half-track Fox u proslijeđen je Odjelu za klasična vozila Volkswagen gospodarskih vozila, koji ga je vratio u izvorno stanje. Nakon restauracije Half-track Fox je pokazao izvrsnu funkcionalnost, potvrdio se moćnim i funkcionalnim vozilom za zabavu…