Na MQB platformi, Volkswagen T7 blago je povećan, funkcionalniji, čvršći, a zbog ‘skinutih’ 150 kg dinamičniji i štedljiviji, kao transporter, putnički i kamionet, u dizelskoj (2.0 TDI), plug-in hibridnoj i E-verziji…
Redizajn aktualnog transportera iz Wolfsburga, Volkswagen T6, sredinom 2018. vijek mu je produžio do 2021., kad se očekuje potpuno novi sedme generacije – Volkswagen T7. Dakle, još uvijek aktualni model time će na tržištu izdržati čak 17 godina!
Naime model pete generacije (T5) predstavljen je 2003. i koliko je se pokazao uvjerljiv i ‘pogođen’, potvrdila je činjenica da je 2009., temeljito redizajniran, dobio oznaku T6 i formalno postao model šeste generacije.
Dobro je naglasiti da je riječ o najuspješnijoj seriji MPV vozila, odnosno transportera, a prvi, Volkswagen T1 (1950. – 1967.), bio je napravljen na mehanici legendarnog modela Volkswagen Buba.
Model sedme generacije, po uspješnoj formuli još uvijek aktualnog modela proizvodit će se u standardnoj (4,9 m) i dugoj (5,3 m), kao transporter, putnički i kamionet. Konstruira se ne zajedničkoj koncernskoj platformi za poprečno ugrađen motor.
To će, uz povećan udio čelika visoke (HTS) i ultra-visoke čvrstoće (UHTS), u blago povećanim gabaritima i masu smanjenu za prosječno 150 kg osigurati više prostranosti i funkcionalnosti, te veću dinamičnost uz nižu potrošnju goriva.
Tome će pridonijeti bitno poboljšanje aerodinamike. Usprkos Dieselgateu, glavna pogonska opcija bit će turbodizelaš 2.0 TDI, a u ponudi će biti i hibridna te električna verzija.
Uz ručni 6-stupanjski mjenjač, u opciji će biti automatski DSG, s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva. Većina će verzija biti s prednjim pogonom, a za posebne bit će dostupan integralni 4Motion, preko središnje visko-spojke Haldex.