Volkswagen Tiguan (2020.): s licem Golfa 8, plug-in hibridom i turbobenzincem od 320 KS

Volkswagen Tiguan, kompaktni SUV iz Wolfsburga startao je 2007., na skraćenoj platformi PQ46 na kojoj je napravljen Passat B6. Model druge generacija proizvodi se od 2016.

Dostupan je u standardnoj verziji s pet sjedala (4486 mm) i produženoj Allspace (4712 mm), koji je time već zagazio u srednju klasu, a i u izvedbi naslanja se ne samo na Volkswagen Golf, nego i na Volkswagen Passat.

S turbobenzincima 1.4 TSI i 1.5 TSI te turbodizelašem 2.0 TDI, ručnim i automatskom mjenjačem te prednjim i 4×4 pogonom postao je jedan od najzanimljivijih modela u klasi, s Nissan Qashqaijem.

Samo u 2019. prodano ih je 910.926. Svaki sedmi od 6,2 milijuna VW-a izgrađen prošle godine bio je Tiguan. Oko 255.000 njih otišlo je u kineske ruke, 110.000 u američke i 85.000 u njemačke.

Stigao je redizajnirani model, koji, uz osvježen izgled i obogaćenu opremu donosi 48V blago-hibridne i plug-in-hibridne verzije.

Kombinacija turbobenzinca 1.4 TSI sa 150 KS i AC elektromotora od 85 kW omogućava izvrsne performanse i statističku potrošnju od samo 2,1 l/100 km (samo na struju vozi do 50 km).

Osnovni je model s turbobenzincem 1.5 TSI snage 130 KS, a istaknuto mjesto u ponudi ima turbodizelaš 2.0 TDI ojačan na 200 KS. Novost u ponudi je verzija R, s turbobenzincem 2.0 TSI nabijenim na 320 KS i pogonom 4motion (4×4).

Naravno, obogaćen tehnologijom i izvedbom koje ‘donira’ Volkswagen Golf 8, novi hi-tech cockpit s digitalnim instrumentima. Adut i prepoznatljivost osiguravaju nova LED-matrična svjetla s 24 modula u svakom faru.

Cijena u Njemačkoj starta s 28.200 eura, a rastegnuta verzija Allspace stoji od 33.855 eura. Hrvatske se cijene očekuju u kolovozu…


Komentari

loading...