Volkswagen Tiguan, kompaktni SUV iz Wolfsburga startao je 2007., na skraćenoj platformi PQ46 na kojoj je napravljen Passat B6. Model druge generacija proizvodi se od 2016.
Dostupan je u standardnoj verziji s pet sjedala (4486 mm) i produženoj Allspace (4712 mm), koji je time već zagazio u srednju klasu, a i u izvedbi naslanja se ne samo na Volkswagen Golf, nego i na Volkswagen Passat.
S turbobenzincima 1.4 TSI i 1.5 TSI te turbodizelašem 2.0 TDI, ručnim i automatskom mjenjačem te prednjim i 4×4 pogonom postao je jedan od najzanimljivijih modela u klasi, s Nissan Qashqaijem.
Samo u 2019. prodano ih je 910.926. Svaki sedmi od 6,2 milijuna VW-a izgrađen prošle godine bio je Tiguan. Oko 255.000 njih otišlo je u kineske ruke, 110.000 u američke i 85.000 u njemačke.
Stigao je redizajnirani model, koji, uz osvježen izgled i obogaćenu opremu donosi 48V blago-hibridne i plug-in-hibridne verzije.
Kombinacija turbobenzinca 1.4 TSI sa 150 KS i AC elektromotora od 85 kW omogućava izvrsne performanse i statističku potrošnju od samo 2,1 l/100 km (samo na struju vozi do 50 km).
Osnovni je model s turbobenzincem 1.5 TSI snage 130 KS, a istaknuto mjesto u ponudi ima turbodizelaš 2.0 TDI ojačan na 200 KS. Novost u ponudi je verzija R, s turbobenzincem 2.0 TSI nabijenim na 320 KS i pogonom 4motion (4×4).
Naravno, obogaćen tehnologijom i izvedbom koje ‘donira’ Volkswagen Golf 8, novi hi-tech cockpit s digitalnim instrumentima. Adut i prepoznatljivost osiguravaju nova LED-matrična svjetla s 24 modula u svakom faru.
Cijena u Njemačkoj starta s 28.200 eura, a rastegnuta verzija Allspace stoji od 33.855 eura. Hrvatske se cijene očekuju u kolovozu…