Volvo P1800 Cyan, još jednom potvrđuje zašto je kandidat za najljepšeg Skandinavca ikad!

Kultni model proslavit će uskoro 60. rođendan, a kroz Cyan doradu opet je zanimljiv akter na tržištu…

Volvo je oduvijek zračio jednom drugačijom ljepotom. Pomalo hladnom, a opet tako zavodljivom. No, ako vam se ne sviđa švedski dizajnerski izričaj, teško ćete ostati imuni na njihov – P1800.

Kultni model ponovno bi mogao biti dio proizvodnih linija i to na kakav način. Volvo P1800 Cyan tako se predstavio kao trkaći model, koji ispod dugog poklopca motora skriva dvolitreni motor snage 420 KS i 455 Nm. Naravno, stražnji kotači su zaduženi za pogon, a zabavu u retro štihu potpisuje 5-stupanjski mjenjač. Kada znate da vozilo teži svega 990 kg, onda je dojam potpun.

I ne samo to, slavni coupe je dobio trkaće izdanje. Predstavlja ga Cyan Racing, a u pitanju je više od same restauracije. Vanjština je savršena, interijer još bolji, a ispod poklopca 2.0 turbo motor iz S60 TC1. Daje 420 KS i 455 Nm pri 7.700 o/min. Pokreće stražnje kotače uz pomoć Hollingerovog pet-stupanjskog mjenjača. Cjelokupna mehanika predstavlja ono najbolje iz utrka, pa ovaj bolid ima što pokazati i na stazi. Posebno kada kažemo da je karoserija izrađena od karbona, a ukupna masa vozila tek 990 kg.

Unutrašnjost je, baš kao i vanjska strana automobila, moderna interpretacija izvornog Volva P1800.

Interijerom dominira kožom presvučeni volan, trkaća sjedala, trkaće pojaseve i naručene digitalne instrumente s jasnom poveznicom s originalnim dizajnom.

“Usredotočili smo se na stvaranje interijera koji odražava dekor automobila šezdesetih u modernoj verziji. Zadržali smo čistu i vozački orijentiranu unutrašnjost originalnog automobila, pomno ga pomičući naprijed modernim materijalima i tehnologijom”, rekao je Ola Granlund , voditelj dizajna u Cyan Racingu.

Jedina loša stvar, proizvest će ih se minimalan broj, a cijena će biti oko 500.000 eura…

Tehnički podaci – Volvo P1800 Cyan

Pogon
Motor: turbopunjač, direktno ubrizgavanje
Obujam: 2000 ccm
Broj cilindara: 4
Ventila po cilindru: 4
Provrt x hod: 82×93.2 mm
Kompresija: 10.2:1
Snaga: 308 kW / 420 KS pri 7000 o/min
Najveći moment: 455 Nm pri 6000 o/min

Prijenos
Pogon: Na stražnje kotače
Mjenjač: ručni, 5 brzina

Dimenzije
Međuosovinski razmak: 2446 mm
Duljina: 4203 mm
Širina: 1748 mm
Visina: 1220 mm
Spremnik goriva: 57 l

Kočnice
Prednje: 362×32 mm
Stražnje: 330×25.4 mm

Kotači
Prednji kotači: Pirelli P Zero 245/40-R18
Stražnji kotači: Pirelli P Zero 265/35-R18

Masa
Masa vozila: 990kg
Raspored mase: 47:53%

foto: Cyan

 


Komentari

loading...