PREKO 30%

Volvo u siječnju ostvario povijesni rast prodaje na globalnoj razini

-

Gledamo li početak 2021. godine, Volvo Cars može se pohvaliti uvjerljivo najboljim prvim mjesecom ikad zabilježenim unutar marke…

Povijesni uspjeh rezultat je vrhunskog rezultata, koji se predočio kroz velike isporuke u Europi, Kini i SAD-u.

Globalna prodaja porasla je za 30,2%, na 59.588 automobila, potaknuta snažnim međugodišnjim rezultatima u Kini gdje je tvrtka više nego povratila gubitke zbog pojave pandemije uzrokovane virusom Covid-19.

Potražnja za SUV modelima ostala je i dalje uvjerljiva i predstavlja čak 71% ukupne isporuke. Također, plug-in hibridne verzije jako su se svidjele kupcima.

Količina modela XC40 Recharge više se nego udvostručila u siječnju. U Kini je prodaja porasla za 91,3%, na 19.160 automobila u siječnju, jer se najveće tržište tvrtke Volvo Cars i više nego oporavilo od pada prodaje povezanog s pandemijom u prvom mjesecu prošle godine.

Povećanju prodaje u Kini pomogla je snažna ukupna potražnja na tržištu, ali i potaknuta povećanjem prodaje kompaktnog i najmanjeg SUV modela marke XC40 i limuzinske izvedbe S60.

Prodaja na američkom tlu dosegla je 8.151 isporučenih automobil u siječnju, što je porast od 32,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tamo je i dalje najtraženiji XC90

Europa se također priključila ovom trendu porasta (9,0%), uz ostvarenih 24.857 prodanih automobila. Potpomognutih snažnim performansama na ključnim tržištima poput Švedske, Njemačke i Nizozemske. Automobili s plug-in postavom iznosili su 41 posto ukupne europske prodaje.

U siječnju 2021. godine XC40 bio je najprodavaniji model tvrtke, s 17.770 prodanih automobila (2020., ta brojka iznosila je 10.802 jedinice), zatim XC60 sa 17.053 automobila (2020./ 13.353 jedinica) i XC90 s prodajom 7.564 automobila (2020: 6.902 jedinice).

Autor