Volvo u siječnju ostvario povijesni rast prodaje na globalnoj razini

Gledamo li početak 2021. godine, Volvo Cars može se pohvaliti uvjerljivo najboljim prvim mjesecom ikad zabilježenim unutar marke…

Povijesni uspjeh rezultat je vrhunskog rezultata, koji se predočio kroz velike isporuke u Europi, Kini i SAD-u.

Globalna prodaja porasla je za 30,2%, na 59.588 automobila, potaknuta snažnim međugodišnjim rezultatima u Kini gdje je tvrtka više nego povratila gubitke zbog pojave pandemije uzrokovane virusom Covid-19.

Potražnja za SUV modelima ostala je i dalje uvjerljiva i predstavlja čak 71% ukupne isporuke. Također, plug-in hibridne verzije jako su se svidjele kupcima.

Količina modela XC40 Recharge više se nego udvostručila u siječnju. U Kini je prodaja porasla za 91,3%, na 19.160 automobila u siječnju, jer se najveće tržište tvrtke Volvo Cars i više nego oporavilo od pada prodaje povezanog s pandemijom u prvom mjesecu prošle godine.

Povećanju prodaje u Kini pomogla je snažna ukupna potražnja na tržištu, ali i potaknuta povećanjem prodaje kompaktnog i najmanjeg SUV modela marke XC40 i limuzinske izvedbe S60.

Prodaja na američkom tlu dosegla je 8.151 isporučenih automobil u siječnju, što je porast od 32,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tamo je i dalje najtraženiji XC90

Europa se također priključila ovom trendu porasta (9,0%), uz ostvarenih 24.857 prodanih automobila. Potpomognutih snažnim performansama na ključnim tržištima poput Švedske, Njemačke i Nizozemske. Automobili s plug-in postavom iznosili su 41 posto ukupne europske prodaje.

U siječnju 2021. godine XC40 bio je najprodavaniji model tvrtke, s 17.770 prodanih automobila (2020., ta brojka iznosila je 10.802 jedinice), zatim XC60 sa 17.053 automobila (2020./ 13.353 jedinica) i XC90 s prodajom 7.564 automobila (2020: 6.902 jedinice).

Komentari