U NJIMA JE LOVA

Za ove Volkswagen modele sigurno niste čuli, a obaraju sve prodajne rezultate

Dok europski kupci vole kompaktne hatchback modele poput Golfa, koji je više od četiri desetljeća u vrhu prodajnih rezultata, na drugoj strani svijeta bitno je drugačija priča…

Ne u pogledu prodajni rezultata, već u pogledu favoriziranja modela. Tako primjerice jedno od najbrže rastući i jedno od najveći, kinesko tržište blagonaklono gleda prema – notchback modelima (limuzinski sedan primjerci izrasli na temeljima kompaktni modela). Zamislite, Volkswagen ima samo 1,6 milijuna vozila prodanih u Kini, gdje nude šest sedan modela kako bi se zadovoljila velika potražnja. Tržišni pregled notchback vozila koja se prodaju isključivo na kineskom tržištu daje detaljan uvid u razlike između modela.

Prostrane kabine i prtljažni prostor važan su faktor kineskim kupcima automobila, zato je segment limuzina tamo najvažniji za kvalitetno pokrivanje zanimljivim modelom.

Volkswagen ovu potrebu zadovoljava s nizom modela razvijenih isključivo za ovo tržište.

Kroz zajednička ulaganja SAIC-Volkswagen i FAW-Volkswagen i podmarkom JETTA, Volkswagen marka nudi šest pojedinačnih modela u ključnom segmentu koji su prilagođeni ukusima kupaca. Na svom najvećem jedinstvenom tržištu, marka Volkswagen protekle godine značajno je podigla udio prodaje. A ovi modeli su vruća roba na tržištu gdje Nijemci vode uspješnu priču već 30 godina…

JETTA VA31
Pod-marka JETTA lansirana je 2019. Model koji je isporučen već u 145 000 primjeraka. Vozila VA3 proizvode se u Chengduu. Kineski model dijeli samo ime s Jettom koja se prodaje u Sjevernoj i Južnoj Americi.

Duljina 4,50 metra znatno je kompaktnija, ima 1,5-litarski atmosferski motor od 82 kW i prvenstveno je namijenjen mlađim kupcima koji se prvi put susreću s automobilima.

FAW-Volkswagen Sagitar
FAW-Volkswagen proizvodi Sagitar od 2006, a proizvodnja ovog modela odvija se u Changchunu i Chengduu.

To je MQB model i dostupan je s 1,2-litrenim TSI motorom (85 kW) ili s 1,4-litrenim TSI sklopom(110 kW). Ovaj automobil samo prošle godine se prodao u ogromnim količinama (310.000 primjeraka).

SAIC Volkswagen Lamando
Lamando (naslovna fotografija) u Kini proizvodi SAIC Volkswagen od studenog 2014. Model coupe siluete je također izrađen pomoću MQB platforme i u duljinu mjeri 4,60 metara. Lamando dolazi s 1,4-litrenim TSI četverocilindričnim motorom (96 ili 110 kW), dostupan s DSG mjenjačem. Sportska GTS verzija s 2,0-litrenim TSI motorom (162 kW) također je na tržištu od 2016. Više od 101.000 jedinica Lamanda isporučeno je u godini iza nas.

FAW-Volkswagen Bora
Bora se u Kini pokazala uspješnom. FAW-Volkswagen je isporučio kupcima 323.400 jedinica prošle godine. To je također model izrastao na MQB platformi i dostupan je s 1,5-litarskim atmosferskim motorom (83 kW) ili s 1,4 TSI turbo-benzinskim motorom (110 kW).

Od nedavno je dostupna kao i električna verzija – e-Bora. Bora je dugačak 4,66 metara, široka 1,81 m i visoka 1,46 metra. Dobar komad auta.

SAIC Volkswagen Santana
Ovaj uspješni kineski model također nema ništa zajedničko s kultnom, originalnom Santanom koja se temeljila na Passatu druge generacije – čestim prizorom u Njemačkoj tamo još ’80-ih. Iako u Njemačkoj nije dostupna od 1985., u Kini se nastavila proizvodnja notchback verzije, zajedno s inačicom verzije koja se temelji na Passatu.

Od 2013. u Kini postoji neovisna inačica koja je razvijena posebno za tamošnje tržište. Dugačak je 4,48 metara, širok 1,71 metra i visok 1,47 metra. Prošle godine u Kini je prodano oko 245.000 jedinica ovog vozila.

SAIC Volkswagen Lavida
Treća generacija SAIC-Volkswagenove Lavide u prodaji je od svibnja 2018. Drugi model koji je dostupan samo u Kini, posebno je razvijen kako bi ugodio zahtjevima određenih kupaca. Trenutna generacija Lavide izgrađena je na platformi MQB i uživa uspjeh u Kini kao Passat u Njemačkoj. Lavida je bio najprodavaniji model svih proizvođača u 2019. s prodanih 491.000 jedinica – pomalo ironično, za njega gotovo nitko u Njemačkoj nije čuo. Tu je i pogonski 1,5-litreni atmosferski motor od 85 kW, odnosno 1,4-litreni TSI sa 110 kW. Dimenzije Lavide su: 4,67 metara, širina 1,81 metra i visina 1,47 metra. Kao i Bora, postoji i električna verzija. E-Lavida dijeli pogonski sklop s e-Golfom.

Zanimljivo kako svaki njihov model kroz tehničke specifikacije kao jednu od glavni stavki stavlja međuosovinski razmak.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo