5.5.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić

5. svibnja 1900. dovršen NW Rennzweier, prvi namjenski trkaći automobil

Barun Theodor von Liebig njime je pobijedio na slavnom usponu Nice-La Turbie i stigao drugi na utrci Salzburg-Linz-Beč, a danas je u Češkom nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu

Ovaj vrlo značajan model tvrtke iz koje će nastati Tatra neki smatraju prvim namjenskim trkaćim automobilom, s proračunato niskim težištem, Benzovim motorom od 12 KS i bez karoserije. 

Prema zahtjevu baruna Theodora von Liebiga u samo pet tjedana ga je konstruirao mladi Hans Ledwinka (1878. - 1967.), koji će postati jedno od najznačajnijih imena u povijesti autoindustrije. 

Barun je pobijedio na slavnom usponu Nice-La Turbie i stigao drugi na utrci Salzburg-Linz-Beč, a vozilo je danas izloženo u Češkom nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu. 

1901. konstruiran je i drugi primjerak, sada s Hardy motorom. Kratica NW označava tadašnji naziv slavne tvrtke, Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriksgesellschaft.








Mazda


Gulf

Tembo