28.9.2016. Autor: Željko Marušić

Alfa Romeo Giulia konačno stigla na naše tržište

Dobro opremljen bazni model sa stražnjim pogonom i dizelašem 2.2 od 150 KS stoji 259.003 kn

Konačno, konačno, Alfa Romeo Giulia stigla je na naše tržište. Ubrzo ćete moći pročitati prve impresije iz vožnje modela koji se opravdano želi vratiti u premium segment srednje klase, u kojem su Mercedes-Benz C-klase, BMW serije 3 i Audi A4. Zasad starta s baznim modelom (ah, da, valja se posjetiti da se Alfa vratila klasičnoj koncepciji, s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga) s novim turbodizelašem 2143 ccm snage 150 KS I ručnim 6-stupanjskim šaltungom stoji 259.003 kn.  Do kraja godine očekuje se jeftinija gazna verzija sa 136 KS. 

Tako će se novi dizelski ‘biser’ 2.2 JTDM nuditi sa 136, 150, 180 i 210 KS, s ručnim 6-stupanjskim i 8-stupanjskim ZF-ovim automatskim mjenjačem, sa stražnjim i 4x4 pogonom. Dogodine stiže I turbobenzinac 2.0 sa 210 I 280 KS. Oprema je rangirana u četiri paketa: Giulia, Super, Veloce i Quadrifoglio Verde. Giulia je u međuvremenu osvojila ne samo pet zvjezdica za sigurnost po Euro-NCAP testu, nego jedan od najboljih rezultata na tržištu. Na vrhu je ‘top-gun’ benzinski bi-turbo, obujma 2891 ccm i 510 KS. Ima li tko jači…


MODELI U POČETNOJ PONUDI

2.2 JTDM …………………………  2143 ccm - 150 KS - 109 g CO2/km - 259.003 kn

2.2 JTDM Super ……………….  2143 ccm - 150 KS - 109 g CO2/km - 294.910 kn

2.2 JTDM Super AT ………….  2143 ccm - 150 KS - 109 g CO2/km - 308.993 kn

2.2 JTDM Super ……………….  2143 ccm - 180 KS - 109 g CO2/km - 308.993 kn

2.2 JTDM Super AT ………….  2143 ccm - 180 KS - 109 g CO2/km - 323.076 kn

2.2 JTDM Veloce AT 4x4 ….  2143 ccm - 210 KS - 122 g CO2/km - 389.880 kn

2.9T V6 QV AT ………………….  2891 ccm - 510 KS - 189 g CO2/km - 772.464 kn



Niže je PR tekst, ako želite pročitati…


Ukratko o modelu  

Proizvodni program obuhvaća tri razine opreme (Giulia, Super i Veloce te kao Quadrifoglio Verde kao posebna izvedba) i pet novih verzija motora: 2,2-litreni dizelski motor snage 150 KS i 180 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem s 8 brzina; verzija od 510 KS s 2,9-litrenim V6 Biturbo benzinskim motorom u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina. Novi model Giulia ima pogon na stražnje kotače: to je dizajnerski odabir koji jamči vrhunske razine performansi, mnogo zabavne i uzbudljive vožnje, a i doprinosi najizvornijoj tradiciji legendarne marke Alfa Romeo. Dodatne osobitosti novog modela Giulia uključuju izvanrednu raspodjelu težine na dvije osovine, sustav ovjesa s ekskluzivnom tehnologijom AlfaLink i najizravniji sustav upravljanja u tom segmentu. 

Osim toga, novi model Alfa Romeo kombinacija je motora s iznimnim performansama te iznimno laganih materija koji su rabljeni u obilju, primjerice karbonskih vlakana, aluminija, mješavina aluminija i plastike, a koji omogućuju postizanje najboljeg omjera mase i snage (ta je brojka manja od 3kg/ks za verziju Quadrifoglio).  U skladu s tradicijama marke Alfa Romeo, novi model Giulia donosi jedinstvena tehnička rješenja. Najsofisticiranije značajke uključuju ugrađeni kočioni sustav (IBS) koji značajno smanjuje zaustavni put, od 100 do 0 km/h iznosi 38,5 m za model Giulia i 32 m za model Quadrifoglio, te sustav aktivnog ovjesa za iznimnu udobnost. 

Ekskluzivno za verziju Quadrifoglio, tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) omogućuje izvrsnu raspodjelu momenta na dva kotača na stražnjoj osovini, dok sustav razdjelnika Alfa™ Active Aero Splitter aktivno upravlja potisnom silom pri velikim brzinama.  

Po pitanju stila, novi model Giulia ističe se upadljivim talijanskim dizajnom, izraženim kroz nepogrešiv osjećaj za proporcije i temeljenim na tehničkoj strukturi, profinjenoj jednostavnosti i kvalitetnim površinama, kako u unutrašnjosti tako i izvana. Novi model Giulia izvana je veličanstven i podsjeća na veliku mačku koja se upravo sprema na skok, dok je elementarni i čisti dizajn unutrašnjosti u potpunosti podređen i posvećen vozaču.   

        

Najnapredniji, inovativni motori 

Dizajn, tehnika i tehnologija istaknute su značajke novog modela Giulia. Međutim, ono po čemu se doista prepoznaje pravi Alfa Romeo, srce je što kuca ispod poklopca motora. Motor V6 BiTurbo, 2,9litreni sa 510 KS, čini verziju Quadrifoglio najsnažnijim modelom Alfa Romeo ikad izrađenim za cestovnu upotrebu. Osim toga, svi motori u proizvodnom programu sastavni su dio generacije potpuno aluminijskih pogonskih agregata s četiri cilindra bez premca koji sadrže najboljute hnologiju izrade motora Grupacije. 

Izrađuju se u Italiji, u tvornicama u regijama Termoli (benzinski) i Pratola Serra (dizelski), gdje se motori Alfa Romeo već tradicijski proizvode uz upotrebu najnaprednijih procesa i metoda, zbog kojih su među najboljima u svojoj klasi po pitanju performansa i učinkovitosti.  2,2-litreni dizelski motor 2,2-litreni dizelski motor u novom modelu Giulia prvi je dizelski motor u povijesti marke Alfa Romeo u potpunosti izrađen od aluminija. S četiri cilindra u redu, ovaj se motor ističe najnovijim sustavom ubrizgavanja s tehnologijom MultiJet II, sustavom za regulaciju brzine ubrizgavanja Injection Rate Shaping (IRS) te radnim tlakom od 2.000 bara. 

Turbopunjač promjenjive geometrije s električnim upravljanjem osigurava najnapredniju mehaniku i skraćuje vrijeme odaziva, dok istodobno donosi brojne pogodnosti na području učinkovitosti. Najviše razine zadovoljstva i udobnosti u vožnji zajamčene su i primjenom balansirajućeg vratila. Novi 2,2-litreni dizelski motor dostupan je u dvije verzije, snage 180 KS pri 3.750 o/min (s maksimalnim okretnim momentom do 450 Nm pri 1.750 o/min) i 150 KS pri 4.000 o/min (s maksimalnim okretnim momentom od 380 Nm pri 1.500 o/min). Obje konfiguracije se mogu kombinirati s ručnim mjenjačem sa šest brzina ili novim automatskim mjenjačem s osam brzina. 2,9-litreni benzinski motor V6 BiTurbo snage 510 KS. 

U ekskluzivnoj ponudi za verziju Quadrifoglio, ovaj motor jedinstvene tehnologije i performansi zasigurno će postati novi zaštitni znak marke. Inspiriran tehnologijom i tehničkim vještinama marke Ferrari, benzinski motor V6 BiTurbo u potpunosti je izrađen od aluminija kako bi se smanjila ukupna masa automobila, osobito na prednjoj osovini, a snage je 510 KS s okretnim momentom od 600 Nm, što jamči uzbudljive performanse: razvija maksimalnu brzinu od 307 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za kratkih 3,9 sekundi. Između ostalog, premda su mu vrijednosti snage i okretnog momenta već izvanredne, 2,9-litreni benzinski motor V6 BiTurbo snage 510 KS najbolji je u klasi i po pitanju razina emisije štetnih plinova (emisije CO2 iznose 198 g/km na modelu s ručnim mjenjačem sa 6 brzina) te iznenađujuće učinkovit po pitanju potrošnje goriva, a sve to zahvaljujući sustavu isključenja cilindra s elektroničkim upravljanjem.   


Jedinstvena i ekskluzivna tehnička rješenja 

Sukladno tehničkoj tradiciji marke Alfa Romeo, elektronika nikada nije invazivna, već samo pomaže u vožnji pružajući uzbudljivo iskustvo zahvaljujući savršeno dizajniranoj šasiji i sustavu ovjesa. Novi model Giulia ne odstupa od tradicije: konstrukcijski je jedinstven i uzbudljiv, ali to ne znači da je zanemarena sigurnost, pa sadrži brojne i sofisticirane sustave u osnovnoj opremi, ili uz nadoplatu, ovisno o odabranoj razini opreme.  Alfa™ Torque Vectoring - prijenos momenta na kotače putem diferencijala (dostupno samo na modelu Giulia Quadrifoglio) 

Tehnologija prijenosa momenta Torque Vectoring, sa dvostrukom spojkom ugrađenom u stražnji diferencijal, sada omogućuje kontrolu raspodjele momenta na svaki kotač pojedinačno. Tako je snaga koja se prenosi na podlogu poboljšana čak i uvjetima slabog držanja ceste. Vožnja je tako sigurnija i zabavnija bez straha od invazivnog djelovanja sustava protiv proklizavanja.   


Ugrađeni kočioni sustav (IBS) 

Novi model Giulia globalno predstavlja inovativni elektromehanički sustav IBS, kombinaciju sustava protiv proklizavanja i klasičnog servo kočenja. Uspješnom integracijom elektroničkih i mehaničkih sklopova, uz značajnu optimizaciju raspodjele težine, izvrstan osjet i u potpunosti bez vibracija papučice, ovaj sustav jamči trenutačni odaziv pri kočenju za postizanje rekordnog zaustavnog puta: od 100 km/h do 0 za 38,5 metara na modelu Giulia i 32 metra na verziji Quadrifoglio.  

Sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda (FCW) i sustav automatskog kočenja u slučaju nužde (AEB) s funkcijom prepoznavanja pješaka Sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda (FCW) u osnovnoj je opremi na svim verzijama I upotrebljava radarski senzor i kameru ugrađenu u vjetrobransko staklo za otkrivanje prepreka ili vozila na putanji automobila kako bi upozorila vozača u slučaju opasnosti od neizbježnog sudara. Ako vozač ne uspije reagirati, sustav automatskog kočenja u slučaju nužde (AEB) automatski koči kako bi se izbjegao sudar ili ublažile posljedice istog. 

Osim toga, zahvaljujući funkciji prepoznavanja pješaka, tumačenjem podataka primljenih s radara i kamere, AEB može u potpunosti zaustaviti automobil pri brzini do 65 km/h. Sustav razdjelnika Alfa™ Active Aero Splitter (samo na modelu Giulia Quadrifoglio). Pored izvrsnog aerodinamičnog koeficijenta Cx (0,32), savršeno ujednačene sile u zavojima i savršenog upravljanja potisnom silom, verzija Quadrifoglio ima ugrađen sustav razdjelnika Alfa™ Active Aero Splitter, prednje zakrilce od karbonskih vlakana koje aktivno upravlja potisnom silom za bolju  aerodinamičnost, više performanse i bolje držanje ceste pri velikim brzinama. Alfa™ DNA i Alfa™ DNA Pro (samo na modelu Giulia Quadrifoglio).

Novi model Giulia ima i potpuno novi sustav Alfa™ DNA koji mijenja dinamičko ponašanje vozila sukladno odabiru načina rada od strane vozača: Dynamic (dinamično), Natural (prirodno), Advanced Efficiency (način rada za učinkovito korištenje energije po prvi put dostupan na modelu Alfa Romeo) i Race (trkaći način) samo na modelu Quadrifoglio.   

Kontrolni sustav vozila Alfa™ Chassis Domain Control (samo na modelu Giulia Quadrifoglio) Razvijena u suradnji s tvrtkom Magneti Marelli, tehnologija za upravljanje vozilom Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) je poput „mozga” automobila i upravlja svom ugrađenom elektronikom. Sustav upravlja brojnim značajkama kao što su novi model sustava Alfa™ DNA Pro, Alfa™ Torque Vectoring, Alfa™ Active Aero Splitter, sustav aktivne regulacije ovjesa i ESC-a, zadajući im određene zadatke za optimizaciju performansi i uživanja u vožnji. Točnije, CDC prilagođava vožnju u stvarnom vremenu i omogućuje dinamičnija mapiranja načina rada sustava Alfa™ DNA Pro sukladno podacima o ubrzanju i okretanju primljenima sa senzora. Kritične se situacije sprečavaju i njima se upravlja putem posebnih upravljačkih jedinica ugrađenih unaprijed u elektronički sustav vozila: za regulaciju šasije, pogonskog sklopa, sustava ovjesa, kočionog sustava, upravljanja, servo upravljanja i diferencijala u zavojima.   


Sustav ovjesa s ekskluzivnom tehnologijom Alfa™Link 

Sprijeda, novi sustav ovjesa ima upravljačke krakove i dvostruko navođenje s poluvirtualnom upravljačkom osovinom razvijenom za optimizaciju efekta filtriranja i osiguranje brzog i preciznog upravljanja. Zahvaljujući toj ekskluzivnoj tehnologiji gume, modela Alfa Romeo dobro drže u zavojima i vozila podnose velika bočna ubrzanja. U svim situacijama i pri svakoj brzini, vožnja modela Alfa Romeo Giulia s najizravnijim omjerom upravljanja u segmentu (11,8) prirodna je i instinktivna. Rješenje sa četiri i pol trase, koje je patentirala tvrtka Alfa Romeo, jamči vrhunske performanse, zadovoljstvo i uživanje u vožnji.   


Sustav za navigaciju 8.8" Connect 3D Nav 

Sustav za navigaciju 8.8" Connect 3D Nav nove generacije na novom modelu Giulia, razvijen u suradnji s tvrtkom Magneti Marelli, nudi brojne sofisticirane značajke i funkcije, uključujući HMI sučelje između čovjeka i stroja nove generacije. Sustavom se upravlja putem okretne podloge, a informacije se prikazuju na 8,8" zaslonu visoke rezolucije ugrađenom u armaturnu ploču. Pored toga, zahvaljujući tehnologiji postavljanja zaštitnog stakla „optical bonding”, korisniku su osigurane izvrsne razine vizualizacije i čitljivosti na zaslonu.   

Sustav za navigaciju 8.8" Connect 3D Nav opremljen je naprednim sustavom prepoznavanja glasa za potpunu povezivost sa svim mobilnim uređajima (mobilnim telefonima, pametnim telefonima, tabletima s operacijskim sustavima Apple iOS i Android). Nova generacija infotainment sustava na novom modelu Giulia omogućuje upravljanje digitalnim radijom DAB i digitalnim Hi-FI audio sustavom, ali i upotrebu Bluetooth tehnologije za telefoniranje u načinu rada slobodne ruke i reproduciranje audio sadržaja s USB uređaja ili pametnog telefona. I konačno, sustav sadrži navigacijske funkcije s 3D kartama visoke rezolucije. Sustav brzo izračunava rute i može se upotrebljavati čak i kada nema GPS signala korištenjem tehnologije Dead Reckoning. Isto tako, prikazuje informacije sa sustava za pomoć pri vožnji koje se odnose na stil vožnje i vrstu vožnje odabranom putem sustava birača Alfa™ DNA/ Alfa™ DNA Pro.  

        

Sučelje između čovjeka i stroja 

Putnički prostor novog modela jamči sve najbolje po pitanju kvalitete, sigurnosti, razine opreme i udobnosti, s izraženim stilskim elementom, u potpunosti u skladu s tradicijom Alfa Romeo: sve je u potpunosti podređeno vozaču. Nisu slučajno sve glavne komande, uključujući i gumb za pokretanje, ugrađene u kolo upravljača, dok se sučelje između čovjeka i stroja sastoji od dva jednostavna i korisnički prilagođena kotačića za namještanje birača Alfa™ DNA i regulaciju funkcija infotainment sustava.   


Sklop ploče s instrumentima  

Ovisno o razini opreme, na 3,5” ili 7” ploči s instrumentima u boji nalaze se sve vozaču važne informacije o automobilu. Organizirane na četiri zaslona, prikazane informacije ovise o tome koji je način vožnje vozač odabrao putem sustava DNA te sadrže očitanja o parametrima vožnje u stvarnom vremenu, informacije o bočnom ubrzanju, potrošnji goriva i savjete za promjenu stupnja prijenosa. Prednji i stražnji sklopovi svjetla: krajnji izričaj stilske izvrsnosti i tehnologije Izrađeni od strane tvrtke Magneti Marelli u partnerstvu s tvrtkom Alfa Romeo, prednji i stražnji sklopovi svjetla na novom modelu Giulia iskonski su dizajnerski elementi koji dodatno naglašavaju eleganciju, siluetu i osobnost automobila, a privlače pažnju već na prvi pogled. 

LED sklopovi stražnjeg svjetla dodatno naglašavaju stražnji kraj na jedinstven i upadljiv način, a istodobno značajno doprinose sigurnosti zahvaljujući bržem uključivanju u slučaju kočenja. Za prednja svjetla karakteristični su lijep dizajn i ergonomske značajke, a dostupna su u tri različite verzije: halogena svjetla ili nova generacija ksenon svjetala s modulom od 25 W i 35 W.  Ova potonja, u kombinaciji sa žaruljama visokih performansi (istovjetno 4500°K), omogućuju povećanje svjetlosnog snopa i raspršivanja svjetlosti uz energetske uštede te bolju vidljivost noću, koja je u slučaju modula od 35 W povećana za 200 % u odnosu na uobičajena halogena prednja svjetla. 

Osim toga, sklopovi prednjih svjetala jamče veću sigurnost: prepreke se doista mogu uočiti jednu sekundu ranije, što je ekvivalentno zaustavnom putu od 28 m pri brzini vožnje od 50 km/h.  Ksenon prednja svjetla od 35 W sadrže tehnologiju AFS (eng. Adaptive Frontlights System) koja   usmjerava svjetlosni snop prema unutrašnjosti zavoja za bolju vidljivost. A dnevna svjetla (DRL), svjetla za osvjetljavanje u zavojima, bočna svjetla i pokazivači smjera rabe LED tehnologiju za manju potrošnju goriva i maksimalne performanse.  


Sustavi za pomoć pri vožnji -  Forward Collision Warning   

Sam koncept dizajniranja novog modela Giulia u potpunosti predviđa vozača u samom središtu iskustva vožnje. Automobil vozaču pomaže pri svakom zadatku nudeći mu najbolju dostupnu tehnologiju kako bi mogao voziti potpuno bezbrižno i sigurno. Sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda (FCW) upotrebljava radarski senzor i kameru ugrađenu u vjetrobransko staklo kako bi upozorio vozača u slučaju neizbježnog udarca u drugo vozilo ili prepreku na istoj putanji kao vozilo te kako bi pomogao vozaču da izbjegne sudare ili pri ublažavanju posljedica udarca. Ako sustav ne uspije reagirati, sustav automatskog kočenja u slučaju nužde (AEB) s funkcijom prepoznavanja pješaka automatski koči kako bi se izbjegao sudar ili ublažile posljedice istog.  

I naposljetku, paket sustava za pomoć pri vožnji ne bi bio potpun bez sustava upozorenja za slučaj napuštanja prometnog traka (LDW) koji otkriva nehotične promjene prometnog traka i bez sustava za nadzor mrtvog kuta (BSM) (dodatna oprema) koji pomoću senzora nadzire područje oko automobila i pomaže sustavu upozorenja u slučaju napuštanja prometnog traka prilikom pretjecanja.  


Savršena raspodjela težine i najbolji omjer mase i snage 

Jedan od primarnih ciljeva i misao vodilja pri dizajniranju novog modela Giulia bio je postići maksimalno zadovoljstvo pri vožnji. Ključni čimbenici za postizanje tog cilja uključuju savršenu raspodjelu težine na dvije osovine i izvrstan omjer mase i snage.   Izvrsna raspodjela težine na dvije osovine iziskuje precizno određivanje i upravljanje težinama i materijalima, što je postignuto boljim rasporedom elemenata i postavljanjem težih elemenata u što više centralne položaje.  

Savršen omjer mase i snage postignut je upotrebom iznimno laganih materijala. Za prijenosno vratilo odabrana su karbonska vlakna, a za motor, ovjes, kočnice, vrata, koševe blatobrana i poklopac motora odabran je aluminij. Rasprostranjenom upotrebom iznimno laganih materijala postignuta je masa vozila bez tereta od 1.374 kg za verziju d 2,2-litrenim dizelskim motorom snage 180 KS. 

Manja težina ne utječe na izvanrednu torzijsku krutost koja jamči kvalitetu, akustičnu udobnost i savršeno ponašanje čak i u uvjetima iznimnog opterećenja. Verzija Quadrifoglio s 2,9-litrenim V6 BiTurbo benzinskim motorom snage 510 KS ima masu bez tereta od 1.524 kg, a omjer mase i snage iznosi 2,99 kg/KS. Ti su izvanredni rezultati postignuti rasprostranjenom upotrebom karbonskih vlakana i na krovu, poklopcu motora, prednjem spojleru i stražnjem dijelu te bočnim umetcima za proširenja na pragovima. Težina verzije Quadrifoglio može se dodatno smanjiti upotrebom dva sastavna dijela dostupna na zahtjev: disk kočnica od karbonske keramike i sjedalima Sparco sa stražnjim konstrukcijskim okvirom od karbonskih vlakana.  

Karakterističan talijanski dizajn 

Novi model Giulia, baš kao i svaki model Alfa Romeo, potječe iz obitelji u kojoj su savršeno ujednačeni naslijeđe, brzina i ljepota i koja je najbolji ogledni primjerak talijanske elegancije i stila u automobilskom svijetu. Sadrži sve karakteristične značajke čisto talijanskog stila: besprijekoran osjećaj za proporcije, jedinstvenost i završnu obradu površina iznimne kvalitete, čime je postignut inovativni dizajn koji ne odstupa od već poznate tradicije.  

Proporcije su utemeljene na tehničkoj konstrukciji čitavog automobila i izravno posljedično vezane uz potonju, dok su stilistički detalji oblikovani temeljem mehaničkih elemenata automobila. Novi model Giulia ističe se svojim iznimno kratkim prevjesima, dugačkim poklopcem motora i kratkim prednjim blatobranima, uvučenom putničkom prostoru smještenom na pogonske kotače i snažnim stražnjim blatobranima koji vizualno određuju mjesto s kojeg se snaga otpušta na cestu. 

Takva silueta rezultat je ugradnje pogona na stražnje kotače i mehaničkih sastavnih dijelova motora koji su raspoređeni između dvije osovine za bolju ujednačenost masa. Sve to dovodi do iznimno dugačkog međuosovinskog razmaka, na jednoj od najkompaktnijih karoserija. Te proporcije donose dinamičan i zaobljen oblik.  Osim toga, zaobljeni kutovi i okvirni stupovi čine monumentalni okvir i stvaraju profil padajućih linija koji nalikuje na model Giulietta Sprint, jedan od najljepših ikad proizvedenih automobila. 
        
Drugi aspekt talijanskog stila je „jednostavnost”, iza koje se krije nešto što je zapravo najsloženiji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. I doista, stilskim značajkama, kao što su jednostavne i prirodne linije koje dodatno naglašavaju elegantne oblike i profinjen talijanski ukus, prikriven je dug i složen proces izrade. Alfa Romeo dizajn uvijek je bio poznat po čistim i upadljivim linijama. Tako je i na novom modelu Giulia snažna osobnost iscrtana u nekoliko jednostavnih poteza: linijom isklesanom duž bočnih stranica preko vrata i kvaka te naravno legendarnim trolistom na prednjem kraju koji je najpoznatiji i najprepoznatljiviji stilski element u automobilskoj povijesti.  

Još jedna karakteristična osobina jest kvaliteta, prepoznatljiva oku i osjetna na dodir, a koja obilno i skladno nastanjuje sve površine automobila. Oblik novog modela Giulia izvana je veličanstven i podsjeća na veliku mačku koja se upravo sprema na skok. Novo vanjsko ruho dodatno naglašava ljepotu siluete: tri pastelne boje, bijela, crna i crvena Alfa te osam metalik boja: crna Vulcano, siva Silverstone, siva Limpari, siva Stromboli, siva Vesuvio, siva Imola Titanium, plava Montecarlo i crvena Monza. Osim toga, za verziju Quadrifoglio dostupne su dvije ekskluzivne boje u tri premaza: bijela Trofeo i crvena Competizione.  

Osnovna komponenta oko koje je dizajniran novi model Giulia i iz kojeg je novi model inspiriran, sam je vozač. Unutrašnjost automobila usmjerena je na osiguranje zadovoljstva pri vožnji na nepatvoren i temeljan način: prisutnost neinvazivne tehnologije vidljiva je među instrumentima koji se vrte oko vozača. Tunel je dijagonalan, armaturna ploča malo valovita, a kolo upravljača, grupirano zajedno s glavnim komandama, maleno i upečatljivo, prikladno za svaki stil vožnje. Sve to zajedno zapakirano je u najbolje materijale, odabrane temeljem taktilnih i vizualnih svojstava, i izrađeno ručnom kvalitetom.
   
Proizvodni program (EMEA) 

U regiji EMEA, proizvodni program novog modela Giulia obuhvaća tri razine opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio) i pet novih verzija motora: 2,2-litreni dizelski motor snage 150 KS i 180 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem sa 8 brzina; verzija od 510 KS s 2,9-litrenim V6 Biturbo benzinskim motorom u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem sa 8 brzina.  
        
Osnovna razina opreme novog modela Giulia sadrži poprilično bogat asortiman osnovne opreme. Najistaknutiji u osnovnoj opremi su novi učinkoviti sigurnosni sustavi kao što su sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda (FCW) s automatskim kočenjem u slučaju nužde (AEB) i prepoznavanjem pješaka, ugrađeni kočioni sustav (IBS), sustav upozorenja za slučaj napuštanja prometnog traka (LDW), tempomat i ograničivač brzine. Razinu opreme zaokružuju elegantne i funkcionalne značajke kao što su naplatci kotača od lake legure od 16'', dvozonski klima-uređaj s automatskim upravljanjem, Alfa™ DNA i Infotainment sustavom sa zaslonom Connect 6.5".   

Kompletan paket osnovne opreme za razinu opreme modela Giulia isporučuje se u verziji Super, s ekskluzivnim značajkama za unutrašnjost i vanjštinu: presvlake od tkanine i kože u tri boje, posebne završne obrade u unutrašnjosti i naplatci od lake legure od 17"- Model iz najviše razine opreme Quadrifoglio pored osnovne opreme sadrži dodatne funkcije i elegantne dodatke koji dodatno naglašavaju njegovu eleganciju i sportski izgled i osjećaj: to uključuje sportska sjedala presvučena kožom i Alcantara tkaninom, sportsko kolo upravljača s crvenim gumbom paljenja, umetke od karbonskih vlakana za unutarnje i aerodinamične vanjske spojlere, značajke za veću udobnost i sigurnost koje sadrže BSM tehnologiju (sustav za nadzor mrtvog kuta) i stražnju kameru te ksenon prednja svjetla od 35 W s tehnologijom AFS. 

Pored toga, model je opremljen tehničkom opremom posebno dizajniranom za poboljšanje dinamičkih performansi: sustavom razdjelnika Alfa™ Active Aero Splitter, posebnim kočionim sustavom, sustavom za odabir načina rada Alfa™ DNA Pro s načinom rada Race (trkaći) koji komunicira sa sustavom za kontrolu vozila Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) i sustavom prijenosa momenta Alfa™ Torque Vectoring. Za dodatna poboljšanja dostupne su značajke uključene u pakete dodatne opreme Sport Pack, 

Driver Assistance Pack i Business Pack. 

Paket dodatne opreme Sport Pack nadopunjava verziju Super sa sportskim kolom upravljača s dodatnim hvatištem, aluminijskim umetcima na armaturnoj ploči, središnjim tunelom i stranicama vrata te Bi-ksenon prednjim svjetlima. Paket dodatne opreme Driver Assistance Pack, dostupan za verzije Giulia i Super, nadopunjuje osnovni paket opreme za pomoć pri vožnji sa stražnjom kamerom s dinamičkim navođenje pri parkiranju i sustavom nadzora mrtvog kuta (BSM). Paket dodatne opreme Business Pack nadopunjuje osnovnu opremu isporučenu sa verzijama  
        
Giulia i Super sustavom za navigaciju 6.5" Connect Nav.  

Mopar za novi model Giulia Mopar, referentna marka za dodatnu opremu, usluge, pružanje podrške kupcima i originalne rezervne dijelove marki FCA nudi otprilike 80 različitih komada dodatne opreme koji udovoljavaju estetskim, funkcionalnim i sigurnosnim potrebama svih kupaca marke Alfa Romeo koji već tradicionalno žele proizvode koji dodatno naglašavaju koncepte sportskog izgleda i elegancije. Neki od istaknutih elemenata izrađeni su od karbonskih vlakana, primjerice, prednja rešetka u obliku slova V, kućišta retrovizora, kugla ručice mjenjača i osvijetljene pločice koji, osim što dodatno naglašavaju eleganciju i lakoću, dodatno ističu „trkaći” duh novog modela Giulia. Ostali elementi za dodatno naglašavanje osobnosti već sportskih linija automobila su komplet za veću aerodinamičnost, sastavljen od prednjeg aerodinamičnog profila, bočnih proširenja i stražnjeg aerodinamičnog izvlakača.  

Automobil dodatno uljepšavaju posebno prilagođena ukrasna svjetla s LED reflektorom, pokrovi ključa dostupni u bojama automobila s tri premaza (bijeloj ili crvenoj), kapice ventila s logotipom Alfa Romeo, aluminijski poklopci za ulje i gorivo te naplatci od lake legure posebno razvijeni i dostupni u tri dimenzije - 17", 18" i 19".  

Veća praktičnost putem ostale dodatne opreme ide ruku pod ruku s „trkaćim” duhom: praktičan preklopni spremnik za prtljažnik, zaštitna polukruta cijev za prtljažni prostor i tepisi za putnički prostor izrađeni su od elegantne plastike za bolju zaštitu i veću čistoću automobila. Zatim su tu kuka za vuču i krovne šipke za različita rješenja transporta, primjerice za krovne kutije, nosač za skije, nosač daske za surfanje, nosač kajaka i nosač bicikla.  

Kolekciju nadopunjuju brojni sustavi aktivne i pasivne sigurnosti kao što su alarm, parkirni senzori, vijci kotača sa zaštitom od krađe, nosač akumulatora i ispitana i odobrena dječja sjedala za osiguranje najviših razina sigurnosti i udobnosti.   
        
Nova Alfa Romeo kolekcija 

Mopar je pri dizajniranju mislio na automobil, ali i na one koji ga voze i one koji mu se jednostavno dive. Tako je stvorena nova Alfa Romeo kolekcija, centrirana oko logotipa marke s novim grafičkim komponentama. Usmjerena na zahtjevne i dinamične kupce, usporedno s linijom Alfa Romeo Centro Stile razvijena je ekskluzivna linija koja se sastoji od kvalitetnih tehničkih proizvoda izrađenih od visokokvalitetnih materijala kao što su ugljik, aluminij i Nyrotech.  Alfa Romeo kolekcija sastoji se od nekoliko linija: od linije odjeće s polo majicama i puloverima s živopisnim logotipom od gumiranih materijala, linija dodatne opreme s posebnim muškim novčanicima i privjescima za ključeve te kožnim dodacima, uključujući „unisex” kovčeg od raznih materijala i kože s dodacima od poliranog metala.





Mazda kampanja

Izvor osiguranje kampanja



Vulkal gume