16.9.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić

Didier Auriol, svjetski prvak u reliju 1994., bio je 1980-ih vozač Hitne pomoći

Na relijima je počeo nastupati tek s 21 godinom, isprva je vozio Simcu 1000, a ugled je počeo stjecati za volanom Renaulta 5 Turbo...

Nema sumnje da vožnja hitne pomoći pod rotirkom zahtijeva vještinu i brze reflekse, no ako ste u prvoj polovici 1980-ih, ne daj bože, doživjeli kakav udes ili veći zdravstveni problem u Montpellieru, uistinu ste mogli računati na brz dolazak do bolnice. Ondje je radio i vještine tesao Didier Auriol (rođen 18. kolovoza 1958.), koji će 1994. postati svjetski prvak u reliju!

Na relijima je počeo nastupati tek s 21 godinom. Isprva je vozio Simcu 1000, a kasnije Renault 5 Turbo, s kojim je počeo stjecati ugled. Francuski je prvak 1986. s MG Metrom 6R4, te po ukidanju grupe B sljedeće dvije godine s Ford Sierrom RS Cosworth. Tim autom osvaja prvu pobjedu u Svjetskom prvenstvu, na Korzici 1988. - kao specijalist za taj reli do 1995. će ga osvojiti još pet puta, uz dva druga mjesta! 

Od 1989. je tvornički vozač Lancije, a 1992. gubi titulu od Sainza usprkos tada rekordnih šest pobjeda u sezoni. Od 1993. do 1999. uglavnom vozi za Toyotu, gdje 1994. postaje prvak, nakon odustajanja Sainza na zadnjem reliju. Kasnije nastupa još za Seat, Peugeot i Škodu, a 2005. se povlači, nakon impresivne karijere s čak 20 WRC pobjeda i 554 osvojena brzinca.







Gulf

Tembo