2.5.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić

Na današnji dan, 2. svibnja 1918., Chevrolet postao dio korporacije General Motors

Tijekom sljedećih 25 godina Chevrolet je stabilno i postojano bio vodeći i najprodavaniji brend General Motorsa, nerijetko se s Fordom boreći za prevlast vodeće marke na najvećem svjetskom tržištu automobila, američkom...

Fragmente priče o Williamu C. Durantu i borbama dioničara u General Motorsu za prevlast i kontrolu nad korporacijom mogli ste već u nekoliko navrata čitati u ovoj rubrici, no bitno je napomenuti da je na današnji datum 1918. u sklopu tih manevara tvrtka Chevrolet postala dijelom GM-a. 

Otkupom većinskog Durantovog udjela u Chevroletu u zamjenu za dionice samog General Motorsa Durant je učvrstio svoj položaj na čelu korporacije, no ne zadugo, već će dvije godine kasnije biti protjeran iz nje. 

No konačno pridruživanje Chevroleta, tvrtke koja je od osnivanja 1911. bila iznimno uspješna i odmah se nametnula kao jedan od vodećih igrača na američkom tržištu, bit će dugoročno najznačajnija akvizicija u povijesti General Motorsa.

Zapravo, u eri gašenja GM-ovih marki, koja možda još nije ni završena, upravo je Chevrolet ne samo iznimka, nego kamen temeljac na kojem se gradi budućnost korporacije. 

Čak je agresivnom marketinškom strategijom i na europskom tržištu ne baš pretjerano ugledan korejski Daewoo preimenovan u Chevrolet, jer ta marka, ako i nema legendaran status kao u SAD, svakako ima dovoljnu težinu i ime da je lakše graditi marketinšku strategiju na njoj nego na drugim brendovima.







Mazda


Gulf

Tembo