12.8.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić

12. kolovoza 1985. na kanadskoj stazi Mosport poginuo njemački vozač Manfred Winkelhock

Proslavio se u Volkswagenovom Junior Cupu 1976., a već godinu potom nastupa u prestižnoj DRM seriji. Na Le Mansu debitira 1979., a u Formuli 1 se prvi puta pokušava kvalificirati 1980. s Arrowsom...

Vrlo neuobičajeno za novije standarde, ovaj je vozač, rođen u Waiblingenu 1951., kasno počeo voziti utrke. Proslavio se u Volkswagenovom Junior Cupu 1976., a već godinu potom nastupa u prestižnoj DRM seriji. 

Na Le Mansu debitira 1979., a u Formuli 1 se prvi puta pokušava kvalificirati 1980. s Arrowsom. Od 1982. do smrti redovno nastupa, za momčadi ATS, Brabham i RAM, a jedini puta osvaja bodove već u drugom nastupu, na VN Brazila 1985., završivši peti. 

Paralelno vozi i utrke izdržljivosti, gdje mu je najveći uspjeh pobjeda na 1000 km Monze 1985. u paru s Marcom Surerom. S njim je nastupao i na utrci Budweiser 1000 km na kanadskoj stazi Mosport, u kojoj je, na današnji dan prije 34 godine, pod nikad posve razjašnjenim okolnostima, poginuo. 


Zabio se u betonski zid pri brzini od 230 km/h, najvjerojatnije zbog tehničke greške na Porscheu 962C,,,

Brat Joachim u nekoliko se navrata neuspješno pokušavao kvalificirati za F1 utrke, drugi brat Thomas također je trkaći pilot, a sin Markus (r.1980.) ubilježio je i jedan F1 nastup 2007., u kojem je čak i vodio šest krugova!