28.4.2019. Autor: Dino Milič-Jakovlič

Na današnji dan, 28. travnja 1940., održana VN Brescije, utrka često pogrešno nazivana Mille Miglia

Zanimljivost je bio i debi bolida Auto Avio 815, prvog 'Ferrarija', iz razdoblja u kojem Enzo Ferrari po nagodbi s bivšim poslodavcem, Alfa Romeom, nije imao pravo na korištenje vlastitog imena

Premda je II. svjetski rat u Europi već uvelike bjesnio, automobilističke utrke ipak nisu u potpunosti zamrle. Najpoznatija je utrka tog vremena svakako bila Velika nagrada Brescije 1940. Ta je utrka bila svojevrsna zamjena za Mille Miglia.

Nerijetko ju se pogrešno priznaje kao jedno od izdanja te legendarne utrke, premda nije slijedila njena pravila, nego je vožena na osjetno kraćoj stazi. Pobijedili Fritz Huschke von Hanstein i Walter Bäumer, vozeći aerodinamični BMW 328 s Touringovom karoserijom, koji će snažno utjecati na dizajn kasnijeg Jaguara XK120. 




Kako je to bio najveći uspjeh bavarske tvrtke, danas najvećeg sponzora povijesne Mille Miglia utrke, ne čudi da se povijest i dan-danas nastavlja lažirati.

Zanimljivost je utrke bio i debi automobila Auto Avio 815, prvog 'Ferrarija', nastalog u razdoblju u kojem Enzo Ferrari po nagodbi s bivšim poslodavcem, Alfa Romeom, nije imao pravo na korištenje vlastitog imena.






Mazda


Gulf

Tembo