18.10.2019. Autor: Roberto Baždo

Golf je sve bliži otkrivanju, a naše odbrojavanje nastavlja legendarna 'četvorka'

Zauvijek će nam ostati u sjećanju one SDI oznake, ali isto tako i policijska izvedba još jedne u nizu uspješnica iz Wolfsburga...

Ako se nekome nije svidio put kojim je išla Volkswagen Golf 'trojka', onda je zasigurno ljubav pridobio na osnovu - Golfa 4!Njegov jasan i precizan dizajn okarakterizirao je marku više nego ikad prije i postavio smjer Volkswagenovoj budućnosti. Golf Mk 4 razvijen je sredinom 90-ih pod vodstvom tadašnjeg glavnog dizajnera - Hartmut Warkuß. 

Danas stručnjaci za dizajn 'četvorku'  smatraju ikonom stila koja je bila pionirska na proizvodnoj liniji. 

S Golfom Mk 4, Volkswagen je implementirao potpuno novi standard kvalitete u segmentu i bio je prvi proizvođač koji je prešao granice segmenta. Paralelno s tim, debi elektroničke kontrole stabilnosti (ESC) i sustava za pomoć pri kočenju 1998. doprinio je unapređenju sigurnosnih sustava. Volkswagen je iste godine lansirao i prvi Golf s novim pogonom na sve kotače 4MOTION. Da bi 1999. godine na tržište pustio i prvi Golf sa 6-stupanjskim mjenjačem. Kasnije se pojavio i Golf GTI Edition 25 sa 132 kW/180 KS, lansiran 2001. kako bi obilježio 25. obljetnicu GTI izvedbi i već tada je bio obilježen kao budući klasik. Slijedio ga je 2002. potom i izvedba s motorom s izravnim ubrizgavanjem benzina (FSI). Kruna ponude, uslijedila je iste godine. 

Volkswagen je predstavio i tada najsportskiji Golf R32 s najvećom brzinom od 250 km/h, ali i prvim DSG mjenjačem. 

Nama posebno draga izvedba Golfa i danas je još uvijek čest prizor u našim krajevima.




Mazda


Gulf

Tembo