6.7.2019. Autor: Željko Marušić

Iznenađenje: redizajnirana Opel Astra K dobila PSA-ove motore!

Uz trendovska LSD svjetla, hi-tech cockpit i osvježenu opremu dobio 3-cilindarske turbobenzince 1.2 sa 110, 130 i 145 KS, 1.4/145 KS (s CVT-om) i 4-cilindarskog turbodizelaša 1.5 sa 105 i 122 KS...

Opel Astra pete generacije (serije K) predstavljena je početkom rujna 2015., potom smo testirali osnovni hatchback u turbobenzinskoj i turbodizelskoj verziji, a na kraju i najsnažniju dizelsku verziju, u karavanskoj izvedbi Sports Tourer

Za petu tržišnu godinu predviđen je temeljit redizajn, koji će adutu C-segmenta iz Rüsselsheima dati dvije godine 'tržišnog mira', do dolaska potpuno novog modela šeste generacije (L). Po već uobičajenoj špranci očekivala su unapređenja Matrix-LED svjetlima, novim branicima s učinkovitijim zračnim otvorima i maglenkama. 

Unutrašnjost je oplemenjena unaprijeđenim sjedalima i novom instrumentnom pločom. Dobiva digitalni okrugli brzinomjer, okretomjer te pokazivači temperature i goriva ostaju analogni. U središnjem dijelu je 8-inčni dodirni ekran s Infotainment Multimedia Navi Pro. 


Sve se to očekivalo, ali nije se očekivalo da će već Astra K dobiti PSA-ove motore (to je bila misija sljedeće, Astre L. No, nakon prelaska slavne njemačke tvrtke Opel u vlasništvo PSA,  nastalo je bitno unapređenje. Tako benzinsku ponudu pokriva 3-cilindarski 1.2, izvorno PureTech, u verzijama sa 110 KS/195 Nm, 130 KS/225 Nm i 145 KS/225 Nm. 

Najsnažnija je novost, aza sve je predviđen 6-stupanjski mjenjač, uz doplatu 9-stupanjski automatski.. Zanimljivo, uvodi se 3-cilindarski 1.4 sa 145 KS/236 Nm, priključenim na novi CVT, s opcijom 7-stupanjskog ručnog šaltanja.

U dizelskoj je ponudi novi 1.5 HDi, koji će u Opelu dobiti oznaku 1.5 CDTI, sa 105 KS/260 Nm i 122 KS/300 Nm. Ono što je za kupce najvažnije, usprkos bitnih unapređenja, od rujna će se redizajnirana Astra K moći naručiti po sličnoj cijeni kao dosadašnja.


Pogledajte video redizajnirane karavanske verzije Sports Tourer: