19.11.2010. Autor:

KAKVA JE I KAKO ODRŽAVATI ŠKODU YETI 1.8 TSI

Redovno pratim vaŠe testove kao i savjete koje dajete drugim vozacima u vezi vozila, pa sam se odlucio i sam da pitam za jedan savjet. Uvazavajući vaše stručno misljenje, htio bih znati koja je vaŠa preporuka za odrzavanje 1.8 turbo benzinskog motora kod Skode Yeti. Dugo vremena sam trazio pravo vozilo za sebe, a koje objedinjuje vise bitnih karakteristika: brzina, držanje, ljepota i 4x4 pogon, a ponajvise cijena. Koje je vase misljenje o ovom motoru sto se tice kvalitete? Kako da ga odrzavam, koje proizvode da koristim (ulje i sl.), i na sta posebno trebam da obratim paznju? Uistinu bih zelio da me ovo vozilo sluzi najmanje 100 000km, a za to je neophodan redovan servis i kvalitetni proizvodi. Molim Vas za savjet,

P.S. Prijatelji su mi rekli da sam pogrijesio sto se tice ovog vozila te da sam trebao uzeti Hyundaia ix35 sa 2.0 R motorom od 185 KS i automatskim mjenjacem. Navodno je bolji od Yetija u krivinama i sto se tice perfomansi. Kad sam gledao specifikacija cinilo mi se da nije istina. Sta vi mislite, da li sam pogrijsio u izboru? Je li ix35 sportskiji SUV od Yetija, i da li je njegov dizelski motor bolji od benzinskog kojeg sam ja kupio u Yetiju? Hvala i nadam se vasem odgovoru.

Marinko iz Splita

Kupili ste izvrstan kompaktni SUV, koji zasigurno ima bolja vozna svojstva od Hyundaija ix35 s dizelskim motorom. Dakle, niste pogriješili. Savjetujemo vam da motorno ulje, zajedno s uljnim filtrom, mijenjate na 10.000 km - dakle, na sredini servisnog intervala izmijenite motorno ulje, zajedno s uljnim filtrom. To je promišljena i isplativa investicija. Koristite ulje Valvoline SynPower 5W-40. Također, važno je koristiti isključivo benzin po standardu Euro 5 (oznake BS - bez sumpora), kakvo imaju Petrol, Tifon i OMV, a uvodi ga i Ina.

dr. Željko Marušić





Mazda


Gulf

Tembo