2.11.2018. Autor: Željko Marušić

Kvar mjerača brzine Ford Focusa 1.6 iz 2006., kazaljka povremeno radi, pa pada...

Simptomi ukazuju na izvornu grešku, odnosno naknadno oštećenje instrumentne ploče (puknuće 'hladnog lema'), popravak je moguć, ali preporučljivija je kupnja rabljene

Imam Ford Focus 1.6 16V iz 2006., kojeg sam kupio prije dvije godine, a sada ukupno ima 212.000 km. Uglavnom sam zadovoljan, ali proteklih dana kazaljka je počela biti nemirna, padala je, pa se dizala, brzinomjer je otkazivao, pa mano radio... I sad je potpuno 'mrtav'. Što mi savjetujete?

Ivan T.

Takvi problemi ukazuju na pucanje 'hladnog lema' uslijed izvorne greške, koja se nakon određenog vremena stvorila kvar, ili zbog zamora materijala, korozije... U svakom slučaju, najprije je dolazilo do povremenog otkaza strujnog kontakta, a potom do stalnog. 

Ovlašteni serviseri u pravilu se ne bave popravcima instrumentne ploče, nego samo resetiranjem, a u slučaju kvara ugrađuju novu. To je za vas preskupo i, s obzirom na vrijednost auta, neisplativo. 

Savjetujemo vam da se obratite serviserima za autoelektroniku. Popravak je u pravilu moguć, ali neće se svi s tim 'petljati'. Zbog toga, paralelno, preko oglasnika ili prodavača rabljenih dijelova pokušajte nabaviti rabljenu instrumentnu ploču.




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume