25.6.2019. Autor: Željko Marušić

Meki hibrid za Volkswagen Golf VIII štedi 0,4 litre/100 km

1.0 TSI i 1.5 TSI dodatnom 48V instalacijom i remenskim sustavom Start/Stop omogućava recikliranje do 40 posto kinetičke energije pri zaustavljanju-kočenju...

Volkswagen Golf osme generacije pokazao je osnovne obrise, a sve bitno već smo najavili

Novost je u koncepciji dvofaznog napona (12V/48V), koja će posebice oplemeniti turbobenzinske motore, osnovnog 1.0 TSI i novog, tehnološki prvoklasnog 1.5 TSI

Riječ je o modulu starter-generator, remenom spojenim na radilicu motora, koji radi na 48-voltnoj instalaciji (ostali dio automobila radi na 12-voltnoj instalaciji), koji puni posebnu bateriju kapaciteta 0,5 kWh. 

Taj sustav ujedno ispunjava funkciju Start-Stop, a osnovna mu je zadaća da pri usporavanju uključuj generatorski program rada, koji preko remena uzima energiju s radilice i tako je usporava, a time i automobil. 


Tako se kinetička energija automobila pretvara u električnu te se potom koristi za dodatno ubrzavanje (impuls snage). Tada 48-voltni remenski sklop počinje raditi kao elektromotor (funkcija boost).

Time se potrošnja goriva smanjuje za 0,4 l/100 km, a emisija ugljičmog dioksida (CO2) smanjije na 95 g/kim.

Sustav može reciklirati do 40 posto kinetičke energije te se prosječna potrošnja smanjuje za 0,4 litre. Istodobno štedi kočnice te je predviđeni vijek disk-pločica 100.000 km i više, a diskove više nije predviđeno mijenjati (osim u ekstremnim situacijama).





Mazda


Gulf

Tembo