28.2.2019. Autor: Dino Milić-Jakovlić i Željko Marušić

Na današnji dan, 28. veljače 2005., Koenigsegg CCR oborio brzinski rekord za produkcijske automobile

Cestovni bolid s vatrenih 817 KS, na talijanskoj stazi Nardò postigao 388,87 km/h, oborivši rekord McLarena F1 i označivši dolazak nove ere hiperautomobila...

Ultrasportski coupe, napravljen tehnologijom bolida Formule 1, dimenzija 4191 x 1989  x 1069 mm, s karoserijom od visokočvrstih čeličnih profila i kevlara, s motorom u sredini/straga i stražnjim pogonom. Ford Modular 4.7 V8, twin-turbo nabijen je na čak 817 KS, a mjenjač je  ručni 6-stupanjski.

Do 100 km/h ubrzavao je za 3,2 s, do 200 km/h za 9,3 s, do 300 km/h za 24,9 s, do 402 m (četvrtinu milje) 11,2 s, uz izlaznu brzinu od 224 km/h te je postigao brzinu od 388,9 km/h.Rekord nije bio dugog vijeka, već je u rujnu iste godine Bugatti Veyron nadmašio ovaj rezultat. Švedska se marka na vrh vratila tek preklani kada je Agera RS digla letvicu na 446,97 km/h.









Mazda


Gulf

Tembo