6.12.2018. Autor: Dino Milić-Jakovlić i Željko Marušić

Na današnji dan, 6. prosinca 1954., nakon 18 godina korištenja, zaštićeno ime Volkswagen

Inicijalno, Hitlerov 'narodni automobil' zvao se KdF-Wagen, a tvornica je 1936. ponijela ime Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH, što je 1937. skraćeno u Volkswagenwerk GmbH

Automobil koji je promijenio povijest autoindustrije te je, kao njemački 'narodni automobil', iniciran izravnim nalogom zloglasnog nacističkog vođe, predstavljen 1938., a zbog skorog početka II. svjetskog rata, životni put počeo u ratnoj inačici, svima je bio poznat kao Volkswagen.

To je ime korišteno i u marketinške svrhe nakon obnove produkcije, ali iz niza razloga ime zapravo nije bilo registrirano i zaštićeno sve do 1954. Otada je preraslo u jedan od najpoznatijih svjetskih automobilskih brendova. 

Koncern sa sjedištem u Wolfsburgu je od 2012., po financijskim parametrima, najuspješniji, potom je, pretekavši Toyotu, tri godine bio na vrhu, s više od 10 milijuna proizvedenih automobila godišnje. 

Tijekom 2016., zbog afere Dieselgate, zbog falsificiranja parametara potrošnje i emisija dizelskih motora, nakratko je pao iza Toyote, ali se brzo restrukturirao i vratio na prvo mjesto

Dodatan uspon i, posebice ekspanzija proizvodnje električnih automobila, Volkswagen će, proizvodnim i prodajnim rezultatima u 2018. učvrstiti čelnu poziciju.




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume

Autowill