8.12.2018. Autor: Dino Milić-Jakovlić

Na današnji dan, 8. prosinca 2008., Audi R8 dobio V10 motor, s kojim je postao još bolji i impresivniji

Visokoturažni s direktnim ubrizgavanjem iz 5204 ccm ispaljivao je 525 KS, što mu je preko 6-stupanjskog šaltunga i pogona 4x4 omogućavalo respektabilne performanse (4,1 s, 316 km/h) u klasi superautomobila

Prvi superautomobil iz Ingolstadta (zapravo, tehnički, iz Neckarsulma, gdje je proizvodna linija u posve obnovljenoj nekadašnjoj NSU-ovoj tvornici) predstavljen je 2006. te bio prvi serijski model s punim setom LED svjetala. 

Odmah je dobio fantastične kritike i označen kao jedan od najboljih vozačkih modela u klasi, no za borbu s Lamborghini Gallardom, čiju je platformu dijelio, i jačim modelima Porschea, trebao mu je motor snažniji od 420 KS, koliko je razvijao 4.2 FSI V8. 


Novi motor bio je 5.2 FSI V10 , visokoturažni s direktnim ubrizgavanjem (Fuel Stratified Injection) jednak onom u Lamborghini Gallardo (koji u korijenu i jest Audijev motor) i razvijao impozantnih 525 KS pri 8000/min, što je R8 učinilo još kompetitivnijim u zahtjevnom svijetu superautomobila. 

Snagu je 6-stupanjskim mjenjačem usmjeravao na sve kotače (sustav Quattro Plus) te je do stotke je ubrzavao za 4,1 s i mogao potegnuti 316 km/h. To je pridonijelo tržišnom uspjehu te je R8 u svim izvedbama do danas prodan u više od 30.000 primjeraka.




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume

Autowill