18.9.2019. Autor: Željko Marušić

Nova Ford Kuga, kompaktni SUV 'na krilima' Focusa IV

S novim 3-cilindarskim turbobenzincem 1.5 sa 120 i 150 KS, 4-cilindarskim turbodizelašima 1.5/120 KS i 2.0/190 KS te 48V meko-hibridnom izvedbom oduševio funkcionalnošću i dinamičnošću...

Nakon novih modela Fiesta i Focus, Ford je izbacio glavni adut ze europsko tržište je treća generacija kompaktnog SUV-a Ford Kuga

Riječ je o uspješnoj seriji koja je startala 2008., a novi model izravno udara na europske konkurente Peugeot 3008Citroën C5 Aircross i Volkswagen Tiguan.

Zadržao je osnovnu koncepciju prethodnika, ali je oplemenio koncepcijom novog Focusa, dakle veća je (prostranija), čvršća i lakša, što je nepogrešiva 'formula' za povećanje dinamičnosti i smanjenje potrošnje goriva. 

Dizajn je skladan i dinamičan, u usporedbi s prethodnim modelom, produžen je na 4620 (+89), proširen na 1883 (+44) i snižen na 1682 (-20) mm. Pritom je ukupna masa smanjena za lijepih 90 kg (premda je obogaćen opremom), a koeficijent otpora zraka smanjen je sa 0,33 na, za kompaktni SUV, fantastičnih 0,29. 

Hvali se razinom Infotainmenta, sa 12,3 inčnim središnjim displejem i zvučnim sustavom Bang & Olufsen, koji ima i funkciju aktivnog prigušenja buke ANC (Active Noise Cancellation). 

Pokreće se novim 3-cilindarskim turbobenzincima EcoBoost 1.5 sa 120 i 150 KS, 4-cilindarskim turbodizelašima EcoBlue 1.5/120 KS i 2.0/190 KS te 48V meko-hibridnom izvedbom, koja će dodatno doprinijeti poboljšanju performansi i smanjenju potrošnje goriva.

Za početak sljedeće godine predviđena je hibridna verzija s 4-cilindarskim benzincem i elektromotorom, sinergijske snage 225 KS, koji će mu omogućiti autonomiju na električni pogon od 50 km i statističku prosječnu potrošnju (uz svakodnevno punjenje baterija) od samo 2,2 litre na 100 km. 

Osnovni modeli novog modela Ford Kuga, na glavnim tržištima EU-a očekuju se krajem godine, a kod nas početkom 2020.








Gulf

Tembo