23.5.2019. Autor: Željko Marušić

Opel Corsa F stigla, najprije u električnoj verziji!

S elektromotorom od 100 kW (136 KS) i litij-ionskim baterijama od 50 kWh, Corsa-e, dugačka 406 cm, do stotke ubrzava za 8,1 s i ima doseg od 330 km. Nudit će se i s benzincima 1.2 (75, 110 i 130 KS) te dizelašem 1.5 (100 KS)...

Nagađanja više nema, Opel Corsa šeste generacije (serija F) pokazala je lice i izvedbu. Zanimljivo, prikazana je u električnoj verziji Corsa-e i to je prvi 'ozbiljan' model koji je stigao najprije u električnoj verziji (vremena se očito, nepovratno mijenjaju) i prvi klasičan Opelov model koji stiže u električnoj verziji. 

No, pritom nisu otkrivene sve bitne značajke nove Corse, o kojima smo već pisali. Naprevljena je na zajedničkoj PSA-ovoj platformi CMP (common Modular Platform), a električna verzija upregnuta je elektromotorom nazivne snage 100 kW (136 KS) i najvećeg okretnog momenta od 260 Nn, koje razvija praktički od nula okretaja.

To omogućava ubrzanje do 50 km/h za samo 2,8 s i do 100 km/g za 8,1 s. Najveća brzina nije navedena, ali se nagađa da će, zbog štednje, biti ograničena na 160 km/h. 

Baterije će se u 30 minuta moći nabiti (visokonaponskim punjačem) na 80 posto kapaciteta. Najavljeni su i klasični pogoni, koncernski 3-cilindarski benzinac 1.2 bit će u osnovnoj atmosferskoj verziji sa 75 KS (ta će imati masu manju od 1000 kg) te turbo, sa 110 i 130 KS.

Najsnažnije verzije bit će dostupne i s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Prva u klasi imat će Matrix-LED svjetla i HUD (prikaz najvažnijih parametara na vjetrobranu), imat će hi-tech informacijsko sučelje myOpel-App. 

Električna verzija Corsa-e, prva stiže na europsko tržište sljedećeg listopada.







BMW banner