8.7.2019. Autor: Zlatko Novak

Volkswagen Golf V: ovo su najčešći kvarovi prethodnog 'kralja kompakata'

Oštećenje mjenjača zbog neodgovarajućeg ulja, problemi sa sinkronom 2. stupnja, zvuk u leru otkriva opasnu grešku napinjača zupčastog remena, 1.9 TDI teško pali zbog senzora temperature, propuštanje ulja na čepu kartera, greška hidrauličkog modula ABS-a...

Volkswagen Golf 'petica' (2003. - 2008.) prije desetak godina bio je najzanimljiviji i najtraženiji rabljeni, a i danas je vrlo popularan onima koji žele Golfa dizel za nekoliko tisuća eura.

Iz njega je izveden nasljednik, 'šestica', praktički kao temeljito redizajnirani model, uz uvođenje  dizelaša 1.6 TDI CR (s direktnim ubrizgavanjem 'common-rail'), s 90 i 105 KS, umjesto jednako snažnog 1.9 TDI PD (s direktnim ubrizgavanjem 'pumpa-brizgaljka').

Proizvodio do kraja 2012., pa je ova analiza itekako korisna za izbor rabljenog modela. Bitno o Golfu 'šestici' razjasnili smo u testu rabljenog, a ovo su najvažniji nedostaci i kvarovi izvornog modela, uvedenog 2003.:


SVI  MODELI S ELEKTRONIČKIM   PROGRAMOM STABILNOSTI (ESP)

PROBLEM - Kontrolna lampica ABS/ESP svijetli. Pohranjeni kod greške: P01435 (neispravan tlak u hidrauličkom modulatoru ABS-a).

UZROK - Neispravan hidraulički modulator ABS-a.

POPRAVAK - Stavite novi hidraulički modulator ABS-a.

SVI  MODELI S KODOM MJENJAČA 02J ILI 0A4, OD 2006.

PROBLEM - Brujanje iz prednjeg dijela vozila u zavojima pri manjoj brzini.

UZROK - Prekomjerno trenje u prijenosu

POPRAVAK - Ispustite i napunite mjenjač s modificiranim uljem G 055 726 A2 

SVI  MODELI

PROBLEM - Nepravilni zvuk iz prostora zupčastog remena, posebno pri niskim okretajima.

UZROK - Greška zatezača zupčastog remena.

POPRAVAK - Zamijenite napinjač i zupčasti remen.

SVI  MODELI S RUČNIM PRIJENOSOM, OD 02/2007

PROBLEM - Zvuk drobljenja ili struganja iz mjenjača pri odabiru 2. brzine.

UZROK - Neodgovarajuća izvedba sinkrona 2. stupnja

POPRAVAK - Zamijenite sklop sinkrona 2. brzine.


SVI  MODELI S KLIMA-UREĐAJEM, OD 06/2005

PROBLEM - Neispravni prikaz temperature vanjskog zraka. Temperatura vanjskog zraka grijanja/klima-uređaja ne odgovara postavkama.

UZROK - Električne instalacije na priključku davača temperature vanjskog zraka nisu ispravno savijene. Neispravan davač temperature vanjskog zraka.

POPRAVAK - Provjerite sklop električnih instalacija davača temperature vanjskog zraka i popravite prema potrebi. Ako nije pronađena greška: zamijenite davač temperature vanjskog zraka.

SVI  MODELI S BENZINSKIM MOTORIMA 1.4/1.8/2.0

PROBLEM - Pregrijavanje motora jer motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi ili povremeni radi.

UZROK - Neispravan kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.

POPRAVAK - Stavite novi kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.

SVI  MODELI S PLASTIČNIM ROTIRAJUĆIM DIJELOM PUMPE RASHLADNOG SUSTAVA

PROBLEM - Pregrijavanje motora.

UZROK - Napuknut rotirajući dio pumpe rashladnog sredstva.

POPRAVAK - Provjerite rad pumpe rashladnog sredstva. Skinite poklopac spremnika rashladnog sredstva. Pustite motor da radi na 2000 o/min. Skinite povratnu cijev sa spremnika rashladnog sredstva. Ako rashladno sredstvo ne teče, zamijenite pumpu rashladnog sredstva.

SVI  MODELI

PROBLEM - Lupkanje ispušne cijevi ispod karoserije.

UZROK - Slomljen centralni nosač ispuha.

POPRAVAK - Stavite novi centralni nosač ispuha.

SVI  MODELI, OD 1999.

PROBLEM - Curenje ulja iz čepa uljnog korita motora nakon zamjene ulja motora.

UZROK - Oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu.

POPRAVAK - Ispustite ulje iz motora. Očistite navoje na otvoru za ispuštanje na uljnom koritu motora i čepu. Provjerite je li oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu. Zamijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Zategnite čep uljnog korita motora prema priteznim momentima u Autodati.

SVI  MODELI S MOTOROM 1.9 TDI

PROBLEM - Loše startanje. Prekomjerna detonacija dizela na praznom hodu. Motor radi u prinudnom modu. Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM): P1556 - tlak punjenja turbine (TC), nije dostignuta kontrolna granica.

UZROK - Osjetilo temperature rashladne tekućine (ECT) 1 odašilje krivi signal.

POPRAVAK - Zamijenite osjetilo temperature rashladne tekućine (ECT) 1.

SVI  MODELI S CD PLAYEROM

PROBLEM - CD player proizveden prije tjedna 09/2005. Akumulator ispražnjen. Greška pri startanju.

UZROK - CD player se uključuje i na zaslonu se pojavljuje poruka 'No CD' kad je vozilo parkirano. Korodirani prekidač u CD playeru. Vlaga/korozija u CD playeru.

POPRAVAK - Ostavite CD u CD playeru ili zamijenite CD player.

SVI  MODELI BEZ KLIMA-UREĐAJA

PROBLEM - Motor ventilatora rashladnog sredstva motora neprekidno radi nakon pokretanja motora.

UZROK - Greška softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK - Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

SVI MODELI S ESP-OM

PROBLEM - Kontrolne lampice ABS-a i ESP-a svijetle. 

UZROK - Neispravan davač tlaka kočne tekućine ABS-a, smješten u hidrauličkom modulatoru ABS-a.

POPRAVAK - Popravite hidraulički modulator ABS-a pomoću seta za popravak 1K0 698 517 B 1.

GOLF VI S AUTOMATSKIM MJENJAČEM S RUČNIM PREBACIVANJEM

PROBLEM - Otežano prebacivanje stupnjeva prijenosa

UZROK - Greška u softveru za podešavanje rada motora

POPRAVAK - Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Instalirajte nadograđeni softver kontrolnog modula automatskog mjenjača.

U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.