12.5.2019. Autor: Zlatko Novak

Volkswagen Polo (2002. - 2009.): problemi modela četvrte generacije

Otkazivanje stražnjih kočnica, mjenjač struže pri uključivanju drugog stupnja, pregrijavanje motora zbog otkazivanja rotora pumpe, loše paljenje dizelaša 1.9 TDI zbog kvara senzora temperature...

Volkswagen Polo tradicionalno je najcjenjeniji model B-segmenta 'u ringu' s Opel Corsom, Ford Fiestom, Peugeotom 206/207... Taj smo model analizirani u prvoj verziji uvedenoj 2002. i potom drugoj nakon redizajna 2005. 

I danas je traženi rabljeni, za one koji žele solidan auto niže klase za 'plus-minus' dvije tisuće eura. Zbog toga je dobro analizirati sve probleme i kvarove, koji su obrađeni kroz službena servisna izvješća:

SVI MODELI 

PROBLEM - Curenje ulja iz čepa uljnog korita motora nakon izmjene ulja motora.

UZROK - Oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu.

POPRAVAK - Ispustiti ulje iz motora. Očistiti navoje na otvoru za ispuštanje na uljnom koritu motora i čepu. Provjeriti je li oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu. Zamijenite komponente ako je potrebno. Zategnite čep uljnog korita motora.

SVI MODELI 

PROBLEM - Ne radi središnje svjetlo kočnica. Greška sustava za pranje i brisanje stražnjeg stakla.

UZROK - Električne instalacije oštećene pored šarki zadnjih vratiju i prtljažnika.

POPRAVAK - Potrebno je popraviti električnu instalaciju kod šarki vratiju.

SVI MODELI SA STRAŽNJIM DISK KOČNICAMA OD 2005.

PROBLEM - Neobična buka iz stražnjih kočnica pri laganom kočenju.

UZROK - Vibracije između kliješta i nosača kliješta stražnjih kočnica.

POPRAVAK - Ugraditi modificirane nosače kliješta stražnjih kočnica.

SVI MODELI S RUČNIM MJENJAČEM OD 02/2007.

PROBLEM - Zvuk drobljenja ili struganja iz mjenjača pri uključivanju 2. stupnja.

UZROK - Neadekvatna izvedba sinkrona 2. stupnja.

POPRAVAK - Izmijeniti sinkron 2. stupnja.

SVI MODELI S PLASTIČNIM ROTIRAJUĆIM DIJELOM PUMPE RASHLADNE TEKUĆINE

PROBLEM - Pregrijavanje motora.

UZROK - Napuknut rotirajući dio pumpe rashladnog sredstva.

POPRAVAK - Provjeriti rad pumpe rashladne tekućine. Skinuti poklopac spremnika rashladne tekućine. Pustite motor da radi na 2000/min. Skinuti povratnu cijev sa spremnika rashladne tekućine. Ako rashladna tekućina ne teče, zamijenite pumpu.

SVI DIZELAŠI 1.9 TDI

PROBLEM - Loš start, prekomjerna detonacija dizela na praznom hodu, motor radi u 'safe modu'. Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ecm).

UZROK - Senzor temperature rashladne tekućine (ECT) šalje krivi signal.

POPRAVAK - Zamijeniti senzor temperature rashladne tekućine (ECT).

U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.