24.10.2019. Autor: Željko Marušić

Evo ga, njegovo visočanstvo, Volkswagen Golf osmi

Prezentacija godine: konačno, evo novog kompakta iz Wolfsburga, starta s 3-cilindarskim turbobenzincima 1.0 TSI s 90 i 110 KS te turbodizelašem 2.0 TDI sa 116 i 150 KS te plug-in-hibridima sa 180 i 245 KS...

Male promjene, velika poboljšanja, adut je hibridna verzija s turbobenzincem 1.5 TSI snage 150 KS i elektromotorom od 90 kW, koji će samo na struju moći prijeći 65 km, a statistički trošiti 1,9 l/100 km...

Kao što smo očekivali, velikih stilskih iznenađenja nema (tehnoloških itekako!) te dolaskom novog modela vlasnici još uvijek aktualnog neće imati dojam da je njihov metalni ljubimac preko noći naglo ostario.

I s nekoliko stotina metara udaljenosti uočavat će se da je to Volkswagen Golf, a s pedesetk bit će jasno - to je novi Golf, novi 'kralj' kompaktne klase! Ovaj će se model temeljiti na, trenutačno najnaprednijem benzinskom motoru, 1.5 TSI sa 150 KS. 

Radit će u sinergiji s elektromotorom od 90 kW te će ukupna sinergijska snaga oba motora biti 150 kW (204 KS). Samo na struju moći će voziti 65 km, a statistička potrošnja benzina, uz svakodnevno punjenje baterija strujom, iznosi samo 1,9 l/100 km. 

Ostalo bitno o osmoj generaciji udarnog modela tvrtke iz  Wolfsburga već smo napisali. Prva serija starta s 3-cilindarskim turbobenzincima 1.0 TSI s 90 i 110 KS te turbodizelašem 2.0 TDI sa 116 i 150 KS te plug-in-hibridima sa 180 i 245 KS...

Uskoro opširnije...





Mazda


Gulf

Tembo