28.11.2019. Autor: Željko Marušić

Peugeot 508 2.0 HDi teško se pokrće, uključuje indikaciju grijača

Problem je vjerojatno neispravnost grijača, ali uzrok može biti dotrajalost motora, začađenje EGR-a, kvar senzor temperature...

Peugeot 508 2.0 HDi teško pali ujutro pri niskim temperaturama. Motor dugo vergla i pali lampicu grijača. Proizveden je 2011. i prešao 207.000 km. 

Antun H.

Uzrok može biti u neispravnosti i začađenju grijača, odnosno neispravnosti upravljačkog modula. Na loše paljenje hladnog dizelskog motora, pogotovo starijeg i s dosta kilometara, utječe pad tlakova kompresije zbog istrošenja. 

Dolazi do propuštanja između prstenova i cilindara, odnosno ventila i sjedišta ventila, pa se ne postižu dovoljno visoke temperature zraka u cilindrima (min. 380°C) da bi se ubrizgano gorivo moglo samo upaliti (kod benzinskog motora za to služi iskra na svjećici). 

Problemi s paljenjem mogu biti posljedica i začađenog EGR ventila, neispravnog senzora temperature, regulatora količine goriva, mjerača mase zraka... 

Najprije treba izmjeriti tlakove kompresije, jer ako je b na bilo kojem cilindru tlak manji od 27 bara, preporučljivo je 'otvoriti' motor. Tada se može procijeniti što je sve neispravno. Parcijalni popravci nisu preporučljivi.





Mazda


Gulf

Tembo