5.9.2018. Autor: Ekspertni tim AP

Pravni savjet: Auto mi je oštećen u servisu, imam li pravo na naknadu?

Ako je oštećenje evidentno nastalo u servisu i ako se ne možete nagoditi oko naknade, odnosno popravka, odštetu možete ostvariti sudskom putem

Tijekom servisiranja vozila u servisu oštećena je vanjska strana blatobrana Također je zaprljano sjedalo vozača. Imam li pravo na naknadu štete?

Vlatko S.

Ako je oštećenje neosporno nastalo u servisu, imate pravo na naknadu štete. Za rad svojih djelatnika, prema odredbama Zakona o radu i Zakona o obveznim odnosima, odgovara poslodavac tj. servis, pa slijedom toga i za štetu koju pričine vama kao korisniku servisne usluge.

Predlažem da se pokušate nagoditi za nastalu štetu tako da vam servis popravi i lakira oštećeni branik te kemijski očisti sjedalo. U suprotnom imate pravo protiv djelatnika servisa kao počinitelja štete i servisa kao poslodavca podnijeti tužbu sudu radi solidarne isplate naknade za nastalu štetu.




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume