31.10.2018. Autor: Željko Marušić

Dieselgate se 'ispuhao', Golf VIII imat će dizelaše, uz 2.0 TDI i novog 1.5 TDI!

Izvedenica hi-tech turbobenzinca 1.5 TSI nudit će se s 95, 116 i 150 KS, ispunjavat će norme EU6d koje stupaju na snagu 2021., trošit će i manje od pet litara, a mnogima dragi preokret nastao je zbog traženja kupaca!

O Volkswagen Golfu osme generacije sve bitno smo već pisali. Za najvažniji novitet iz Wolfsburga rezerviran je razvojni proračun od čak 1.8 milijardi eura. Zbog njegove strateške uloge, koja će zatresti tržište, još uvijek se krije vanjski dizajn.

Postoje različiti renderi na portalima. Posljednji donosi Autobild.de. Informacija da je prekrižen karavan Variant, kao što je već najavljeno za monovolumen Sportsvan, kojeg smo testirali, još nije 100-postotna. 

Premda je aktualni model 'ubila' bliska Škoda Octavia Combi, a uz 5-vratni hatchback forsirat će se crossover modeli, situacija je sljedeća: Sportsvan je out, a za Variant još nije donesena konačna odluka. Na više od pola europskih tržišta trgovci traže nastavak proizvodnje, pa su šanse 50:50. 

'Pritisak' s terena zaslužan je za još jednu važnu odluku. Dizelaši ne samo da neće 'u mirovinu' (tko još spominje Dieselgate?), nego slavnog turbodizelaša 1.6 TDI mijenja novi, hi-tech 1.5 TDI. 

Radi se po koncepciji EA211 neo, s aluminijskim blokom (kao i novi 2.0 TDI, koji će također biti važan dio palete Golfa VIII) i bit će izvedenica novog turbobenzinca 1.5 TSI. Ta je serija izvedena iz 1.4 TSI, zadržavanjem provrta od 74,5 mm i povećanjem hoda klipova sa 80,0 na 85,9 mm. Nudit će se u razinama snage 70 kW (95 KS), 85 kW (116 KS) i 110 kW (150 KS) te kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem. 

Najvažnije, nudit će dinamičnost, uz realnu (naglašavamo realnu) potrošnju od pet litara - pri oštrijoj vožnji nešto više, ali uz 'mekši' ritam i niže! Ispunjavat će (osjetno nižim razinama emisija!) iznimno stroge ekološke norme EU6d, koje stupaju na snagu 1. rujna 2021. Za njegova izvrsna spojstva i spektakularna ekološka poboljšanja zaslužan je Bosch

Ljeto 2019., kad će Golf VIII doživjeti 'vatreno krštenje', bit će vruće...

Ilustracija: Autobild.de

Volkswagen Golf VIII - VIDEO 1

Volkswagen Golf VIII - VIDEO 2




Cindrić



Cindrić

Mazda kampanja



Vulkal gume