19.7.2018. Autor: Željko Marušić

Redizajniran Audi TT treće generacije, sitno, ali (ne)bitno!

LED farovi, virtualni kokpit u seriji, osnovni 40 TFSI pojačan na 197 KS, a najsnažniji TTS quattro s 306 KS do stotke ubrzava za 4,5 s

Audijev coupe/roadster treće generacije (serija FV), uveden u srpnju 2014., koji je u osnovi sportska izvedenica Golfa VII, pokazao se u redizajniranom izdanju, koje će službeno biti predstavljeno na salonu u Parizu (4. do 14. listopada). Sitno, ali (ne)bitno. Po, već uobičajenoj špranci dobio je  potpunije LED svjetlosne elemente, atraktivnije naplatke, branike i kromirane završetke ispušnih cijevi. Uočljivije je osvježena unutrašnjost, jer je virtualni kokpit serijski, obogaćen je infotaintment i sve je dobilo fini dodir premiuma.

U paleti motora je jedan, ali vrijedan turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem, obujma 1984 ccm, koji se poznaje po oznaci TFSI, kratice od Turbo Fuel Stratified Injection, dakle turbopunjaču i slojevitom ubrizgavanju goriva, što su značajke direktnog ubrizgavanja.

Osnovni je model, koji po novoj klasifikaciji ima oznaku 40 TFSI, pojačan je sa 182 na 197 KS. U sredini ponude je 45 TFSI osnažen s 230 na 245 KS. Na vrhu ponude je TTS, koji iz istog motora istiskuje 306 KS, četiri 'konja' manje nego dosad, ali mu je najveći okretni moment s 380 povećan na 400 Nm, u rasponu od 1900 do 5500/min. Zbog toga je ubrzanje do stotke skraćeno na 4,5 s, kod modela Roadster (4,8 s). 

Osnovni model ima 6-stupanjski šaltung, a automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva je doplata (s-tronic) je doplata. Snažnije su verzije opremljene pogonom 4x4 (quattro) i automatskim mjenjačem. Hrvatske cijene još nisu poznate, a na njemačkom će tržištu ponuda počinjati s 35.000 eura (Coupe), odnosno 37.500 eura (Roadster), a TTS će stajati 54.000, odnosno 57.000 eura. O redizajniranom Audiju TT treće  generacije pogledajte i sljedeći VIDEO.







toyota banner


Autowill