27.8.2018. Autor: Željko Marušić

Redizajnirana, fino 'izbrušena' Škoda Fabia III stiže najesen, zbogom (nažalost) za dizel 1.4 TDI!

LED-ice u farovima, 6,5-inčni info panel, u paleti motora samo 3-cilindarski benzinci 1.0 sa 60 i 75 KS te turbo s 95 i 110 KS, do pet posto štedljiviji - cijena raste minimalno, pa češki adut B-segmenta postaje najisplativiji izbor u nižoj klasi?

Češki adut niže klase (B-segmenta), Škoda Fabia treće generacije, koji je predstavljen u rujnu 2014., za ulazak u petu tržišnu godinu bit će redizajniran po 'provjerenoj' formuli. Krajem rujna dobiva redizajniranu, osvježenu verziju, koja će se prepoznavati po tehnološki naprednijem izgledu. Farovi i ostali svjetlosni elementi s LED-icama, atraktivni naplaci bit će upotpunjeni osvježenim branicima, s novim maglenkama. 

Temeljitije je dorađena unutrašnjost - na sredini instrumentne ploče je 6,5-inčni info zaslon, koji će uključivati sve suvremene gadgete. Materijali i obloge postaju otmjenije (Škoda postaje sve 'vrjedniji' brend), a sjedala su dublje i ugodnije profilirana Dakle, Fabia će postati 'gospodskiji' auto niže klase.

Iz palete motora nestaje dizelaš te će se cijela paleta motora temeljiti na 3-cilindarskim benzincima 1.0, u atmosferskoj verziji sa 60 i 75 KS te turbo s direktnim ubrizgavanjem TSI, s 95 i 110 KS. Osnovne su verzije predviđene s 5-stupanjskim šaltungom, najsnažnija sa 6-stupanjskim, a uz TSI motore moći će se doplatiti automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva (DSG7). 

Priprema se i plug-in hibridna verzija, hi-tech zamjena za ugaslog 3-cilindarskog turbodizelaša 1.4 TDI. Premda su u osnovi isti kao sad, preciznim 'brušenjem' parametara i smanjenjem otpora, potrošnja goriva će se prosječno smanjiti za 4 do 5 posto. Više će biti poznato u rujnu...

Škoda Fabia 2018 - VIDEO

Škoda Fabia I - OCJENA

Škoda Fabia II - TEST RABLJENOG

Škoda Fabia III - NAJAVA





Mazda kampanja



Vulkal gume

Autowill