13.7.2018. Autor: Roberto Baždo

Renault kupio ulaznicu za nogometnu elitu i postao službeni sponzor Paris Saint-Germaina

Suradnja ova dva značajna francuska branda dogovorena je za sljedeće tri sezone

Zajedno u još veće uspjehe, nogometni klub Paris Saint-Germain i Renault razvijat će velike globalne oglašavačke i promotivne kampanje, kombinirajući strast svih onih kojima je klub iz glavnog grada Francuske drag. Logičan je to potez, ako znamo da su oni jedni od vodećih i najpoznatijih francuskih brendova u svijetu.

Partnerstvo između dviju robnih marki imat će u prvom planu fokus na digitalnim platformama - područje na kojem će obje strane predstavljati snažan duh, pogotovo ako znamo da klub u kojem igraju Neymar Jr., Edinson Cavani i nadolazeći nogometni 'superstar' Kylian Mbappé - ima čak 60 milijuna sljedbenika. 

Stoga, ovakva odluka francuskog automobilskog giganta ni malo ne čudi... 









Vulkal gume