26.11.2019. Autor: Autozeitung.de

Test: Volkswagen Golf 1.5 TSI by Autozeitung.de

Napokon nam je dopušteno voziti ga: novi VW Golf 8 (2019)! Prva probna vožnja pokazuje koliko uspješno pokazuje digitalni kokpit, sustave električne potpore i tradicionalne snage broja osam...

Napokon nam je dopušteno voziti ga: novi VW Golf 8 (2019)! Prva probna vožnja pokazuje kako snažno oblikuju digitalni kokpit, električne pogone, kao i tradicionalne snage broja VIII.

Prva testna vožnja je upečatljiva: Na nadzornoj ploči novog VW Golfa 8 (2019) jedva da postoje gumbi. Većinom funkcija upravlja se putem velikog, lako dostupnog zaslona osjetljivog na dodir, ručnim gestama ili glasovnom kontrolom. 

Klasični okrugli instrumenti su povijest. Zamijenio ih je zaslon koji je bio promjenjiv u pogledu izgleda, jasan i jasan. Na zahtjev, Golf dodatno projicira važne podatke izravno u vozačko vidno polje na vjetrobransko staklo.

Ali pored ovih modernih dostignuća, Golf je zadržao i neke bitne vrline koje cijene kupci, poput ergonomije i vozačkog osjećaja. Opušteni sjedeći položaj na ultra udobnim (opcionalnim) sjedalima i savršen položaj upravljača i papučica podsjećaju bolji su nego kod uspješnog prethodnika.

Isto se odnosi i na prostor: premda gabaritima nije povećan, novi Golf nudi unutar nudi više komfora i bolji osjećaj u vožnji. Poboljšana je i upravljivost, osjećaj za volanom. 

Zahvaljujući izravnom, osjećajnom upravljaču, može se precizno usmjeriti duž idealne putanje, ostaje neutralan čak i u graničnim uvjetima, prije nego ESP umjereno intervenira.

Ovjes opremljen opcionalnim prilagodljivim prigušivačima guta većinu prijedloga bez prigovora, a buka vjetra i kotrljanja plemenito odustaju. Performanse poboljšava suvremeni turbobenzinac 1.5 TSI, koji oduševljava uglađenošću, spontanim odzivom na gas i performansama. Može se doplatiti i 48-voltni sustav i tada s dobiva dodatnu žestinu i smanjuje potrošnju. Pomaže, za ovakav auto umjerena masa od 1305 kg.

Na testu smo prosječno trošili 6,9 litara A koliko košta? Ponuda počinje s 20 000 eura za trocilindarski turbobenzinac 1.0 TSI s 90 KS i ručnim mjenjačem.

Novi VW Golf 8 (2019) u prvoj testnoj vožnji potvrdio je poznate vrline, poput ugodnih voznih karakteristika i dobrog komfora. Kokpit se dosljedno fokusira na digitalizaciju, ali je jednostavan za korištenje. Ostaje za vidjeti tek mogu li se svi kupci sprijateljiti s novim konceptom rada.

Izvor: Autozeitung.de





Mazda


Gulf

Tembo