12.8.2018. Autor: Željko Marušić

U Győru već proizvedeno 250.000 trocilindraša 1.0 TSI

Najvažnijom ' turbobenzinskom 'baby-jedinicom' proizvodnja motora u mađarskoj mega-tvornici povećana na 2.000.000 godišnje, koji postaju i 'blagi' hibridi

Jedan od najvažnijih motora u novom valu 'downsizing' motora, 3-cilindarskih turbobenzinaca s direktnim ubrizgavanjem je Volkswagenov 1.0 TSI, kojeg smo testirali u Volkswagen Polu, Golfu i T-Rocu, Seat Ibizi i Aroni te Audiju Q2, a proizvodi se u verzijama s 86, 95 i 116 KS.

Kompaktni stroj, mase samo 92 KS, kojeg zovu i 'baby-unit', počeo se visokoserijski proizvoditi u mađarskom pogonu u Győru, gdje se već proizvode 4-cilindraši 1.2 TSI, 1.4 TSI i novi 1.5 TSI s isključivanjem cilindara te serija rednih 5-cilindraša, V6, V8 i V10.

Svi turbobenzinski motori oznake TSI (Turbo Stratified Injection - s turbopunjačem i slojevitim ubrizgavanjem, što je ključna značajka direktnog ubrizgavanja). U najsuvremenijem pogonu 6000 djelatnika proizvodi dva milijuna motora godišnje, koji se isporučuju u 32 tvornice koncerna Volkswagen širom svijeta.




Mercedes kampanja




Vulkal gume