5.3.2019. Autor: Željko Marušić

U veljači registrirano 3547 novih auta, 7,6 posto manje nego u lanjskom, Volkswagen najprodavanija marka, Octavia bestseller

Trošarinski udar zakočio prodaju, Volkswagen i Škoda pokrili 26,4 posto isporuka, Suzuki izvrstan treći sa 7,8 posto tržišnog udjela, najuspješniji premium brend Audi

Na dvomjesečnoj razini pad je nešto manji, 5,9 posto, ali ipak nije dobro što nije nastavljen pozitivan trend iz proteklih godina. 

To je posljedica povećanja trošarina, a nije dobro i što teh 'mršava' trećina završava u privatnim rukama. Ostalo su državne strukture i javne tvrtke, privatne tvrtke i rent-a-car kuće. Velik dio, najmanje četvrtina, završava u reeksportu.

Tradicionalno, na prva dva mjesta su Volkswagen i Škoda, s  546 i 391 novoregistriranih i tržišnim  udjelima od 17,89 i 11,09 posto. Slijede Suzuki (278 -7,84 posto), Dacija (219 - 6,17 posto), Renault (216 - 6,09 posto), Opel (201 - 5,67 posto), Hyundai (188 - 5,30 posto), Seat (172 - 4,85 posto), Peugeot (171 - 4,82 posto), Toyota (145 - 4,09 posto), Mazda (143 - 4,03 posto), Kia (131 - 3,69 posto), Ford (113 - 3,19 posto), Citroën  (108 , 3,04 posto...

Najprodavaniji premium brend je Audi (86 - 2,42 posto) ispred Mercedes-Benza (67 - 1,89 posto ) i BMW-a (58 - 1,64 posto). 'Probudio' se Jeep (61 - 1,72 posto).

Među modelima bestseller je Škoda Octavia (176), a na visokom drugom mjestu je Suzuki Vitara (142). Slijede Volkswagen T-Roc (126), Volkswagen Tiguan (119), Volkswagen Touran (105), Renault Clio (96), Suzuki SX4 S-Cross (96), Hyundai Kona (94), Škoda Karoq (93), Dacia Duster (90), Dacia Sandero (90), Mazda 3 (78) Volkswagen Golf (72)

Udio benzinaca je  54,1 posto, dizelaša  42,5 posto, hibrida 2 posto, LPG (plin) 1 posto i električnih 0,3 posto.

Izvor: Promocija Plus







toyota banner


Autowill