25.4.2019. Autor: Oliver Marić

Vozili smo: Mercedes-Benz V-klase, oku nevidljive vanjske promjene, donose još više prestiža za putnike

U Barceloni smo isprobali premium MPV iz Stuttgarta, koji je prošao tretman pomlađivanja, provjereni dizelaš OM 654 sada donosi 1950 ccm i u top izvedbi čak 239 KS!

Kada je nešto na tržištu već gotov 6 godina i u 'facelift' izvedbi dobije minimalne vanjske promjene, onda znate da je V-klasa u svakom svojem centimetru pogođena od prvog dana. 

Redizajniranu izvedbu tako smo i sami imali prilike isprobati u okolici Barcelone, preciznije Sitgesu, specifičnom mjestu po mnogočemu. Vijugave ceste i čista priroda, kao idealna pozadina, su poslužila za druženje s premium modelom kombi formata.

Koliko su dizelaši i dalje moćni, pokazuje Mercedes-Benz V-klase, luksuzni poslovno-gospodarski MPV iz Stuttgarta, koji je redizajniran i usavršen nakon pet uspješnih tržišnih godina (prodan je u 209.000 primjeraka). U daljnji uspjeh ove pogonske skupine ne sumnjamo, iako je Mercedes-Benz izložio i električnu alternativu EQV.



Što je zapravo novo, pa najbolje je odmah uputiti vas na najočitiju promjenu, a ona se odnosi na tri verzije novog turbodizelaša OM 654 obujma 1950 ccm: 220 d (163 KS), 250 d (190 KS) i 300 d (239 KS).

Sva tri opremljena su automatskom mjenjačem 9G-TRONIC (zamjenjuje 7G-TRONIC), koji snagu, sa sprijeda uzdužno ugrađenog motora prenose na stražnje kotače. Ručni 6-stupanjski mjenjač bit će od jeseni dostupan u osnovnoj verziji 200 d sa 150 KS.

Kakav je standard vožnje, pokazuju performance najsnažnije verzije, ‘na krilima’ najvećeg okretnog momenta od 500 Nm, V 300d će s lakoćom uhvatiti 100 km/h za 7,8 s i krajnjih 220 km/h. Za ‘Aha’ efekt zaslužan je ‘overboost’, koji kratkotrajno okretni moment povećava na 530 Nm.

Lijepe ceste oko Barcelone, točnije mjesta Sitges odličnom se pokazala za ispitivanje mogućnosti osvježene V-klase

Unapređenja će tek rijetki primijetit na prednjoj maski s unaprijeđenim LED svjetlima, u najskupljoj verziji Matrix, naravno uz prvoklasnu kvalitetu izvedbe i luksuz, te ‘hi-tech’ Infotainment.

Ovaj model dokazuje kako su visoki standardi vožnje (200+ km/h) dostupni i u vrhunskom ‘minibusu'.

Krema održane prezentacije bila je V klasa u Marco Polo izdanju. Kamperski nastrojeno vozilo, sada se nameće kao kvaritelj planova Volkswagenu i njihovoj Californiji. Dolazit će s istim pogonskim opcijama kao i standardna V-klasa. S velikim zanimanjem osluškivali smo, kako se čitav kućanski inventar snalazi na kotačima. Iako je ova posebna verzija teška 2,3 tone, odlično se vozi, a čudnih lupkanja ako vas zanima - ovdje nema.

Osvježenu modelsku liniju kombija koji to je formom, a svime ostalim nije možemo očekivati već u svibnju u domaćim salonima...






Gulf

Tembo