1.4.2018. Autor: Dino Milić-Jakovlić

Vremeplov: Alfa Romeo 164 (1987. - 1998.)

Polusestra Lancie Theme, Saaba 9000 i Fiat Crome s više individualnosti

Premda je predstavljena nekoliko mjeseci nakon što je Fiat preuzeo Alfa Romeo, ova limuzina posljednji je model razvijen za samostalnosti marke. Pininfarinin Enrico Fumia je kreirao najosebujniji dizajn među Tipo 4 modelima, s kojima je dijelila platformu. Samim time imala je i prednji pogon (od 1993. i Q4 izvedbu s integralnim), što i danas izaziva frktanje nosom među Alfistima, mada je 164 dosta zabavan model za vožnju. 

Šteta zbog frktanja, jer je model lijepo ostario, uz jedan redizajn, izdašno galvaniziranje povećalo je izdržljivost, a već je i s najslabijim turbodizelašem mogao potegnuti do 200 km/h. Top model 3.0 V6 24v Quadrifoglio Verde i do 245 km/h! Prava 'ammiraglia' (admiralski brod, talijanski naziv za prestižne limuzine.) Do 1998. u Areseu i tajvanskom Taichungu proizvedeno ih je 273.857. Nađete li benzinca od prvog vlasnika, uživat ćete.

Model je i dizajnerski bio značajan za marku. Klinasti oblik utjecat će na redizajn modela 33, te na 155, GTV i Spider. 1980-e su se u unutrašnjosti, pogotovo na instrumentima, odrazile u punom šarenilu, ali problemi s elektronikom i plastikom zagorčavali su život vlasnicima. Danas su razmjerno rijedak prizor, jer su kod nas uglavnom završavali već 'ubijeni' rabljeni dizelaši s talijanskog tržišta.





Mazda kampanja

Izvor osiguranje kampanja



Vulkal gume